patrikol
Forumsvar skapade
-
Troels så du har gått och träffat flicka nu!
Då är det därför som vi aldrig ser dig på spotsen då? -
Låter jobbigt Palle!

-
Vi får helt enkelt bygga kitekärror till dom så att vi kan få med oss grejorna billiga bensinräkningar också.
-
Jo fy fan visst blir man sugen! Får ta ett snack med chefen där hemma!
Vad är det för märke? Inhemskt? Går dom att regga? Reservdelar finns det att få tag i? -
Synd hade varit grymt coolt! Får väl försöka skicka över Chrille! Hade varit så jävla kul att knäppa dom på näsan en gång till.
-
Låter som att det är en torrdräkt som inte håller riktigt tätt men det gör väl och andrasidan inte någon torrdräkt som inte har fast sko.
-
För att kiteingen började några år före i Danmark jämförelsevis med t.ex. Sverige
-
Våtdräkt 5/3 funkar alldeles utmärkt hela året här nere däremot så börjar det bli gränsfall för att köra utan skor fryser du om fötterna så…… är ju en gammal devis. Torrhandskar och mössa behöver du inte ännu.
-
Visst klart att det gör blir kanske lite klumpigt men jag kör ju året om utan torrdräkt utan på min våtdräkt så det enda problemet som jag ser det är väl risken för värmeslag!
-
Som jag ser det så är det så att alla nu förekommande spots för kite är borta enda som är kvar är en sida av Skanörs hamn.
Inget uppmuntrande direkt!
Får ju verkligen hoppas att det inte blir något av det förslaget dom har ju måkläppen nu det får väl räcka tycker jag.Lite ge och ta får det väl vara detta förslag är ju samma som att förbjuda hela näset!
Hur fan kan dom ha fått lägga så många golfbanor riva upp och förstöra naturen som dom gjort sen skall några enstaka kites någon gång då och då total förbjudas verka ju helt sjukt ju!
Skulle vara kul att prata med någon kiteande fågelskådare som kan se mer opartiskt på det hela tror inte ett dugg på att några enstaka kites vid ett ytterst fåtal tillfällen om året skulle kunna skrämma iväg alla fåglar ifrån näset.
Dom vänjer sig vid kitesen precis som dom vänjer sig vid allt annat runt omkring dem.
Tar ju inte så många gånger för fåglarna att konstatera att det är något helt ofarligt. Vilket det ju är för fåglarnas skull.
-
Ja den verkar något seg var tyvärr det även på den gamla siten. Förhoppningsvis bara en inkörnings period som den är seg.