patrikol
Forumsvar skapade
-
Nice Chrille blev ju riktigt bra!

-
Började blåsa upp när jag stack så klart, men det hade ju DMI visat också att det skulle blåsa upp vid 14 tiden tyvärr så kunde jag inte stanna längre.
-
Missade dig tyvärr hade redan åkt när du skrev, Hemma nu igen blev inte så lyckat för min del pendlade mellan 5-7 m/s innan jag stack för lite för mig. HAr lite bilder och film som jag slänger upp om en stund.
-
Jag och Henke sticker nu!
-
närmare 10 än 5 är senaste budet!
-
Gött grabbar vi väntar med spänning.

-
Ja litta räcker tyvärr inte för mig minst 8 m/s men vi får se. Snackade med Stellan precis han skall chansa dock inte säker på om det blir Näset eller Lundåkra.
-
Härligt Philip! Då får vi en färsk rapport! Annars allt väl? Har du inte sålt pensionärsplankan ännu?

-
fan visar den fel i dag brukar ju stämma! Då får man väl ta och göra något annat idag då skit också!
-
Drogden stämmer tydligen inte med näset idag tyvärr ligger ju lite längre upp men brukar annars stämma ganska bra. Lalliso vaknade nu och säger att det inte blåser på näset tyvärr så det blir väl till att hitta på något annat som vanligt.
-
Drogden stämmer tydligen inte med näset idag tyvärr ligger ju lite längre upp men brukar annars stämma ganska bra. Lalliso vaknade nu och säger att det inte blåser på näset tyvärr så det blir väl till att hitta på något annat som vanligt.
-
Henke och jag siktar på Parkvägen.