Forumsvar skapade

Sida 313 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 18:40 som svar på: vilken hängsele är bäst?

Tycker det är mest smala småkillar som kör med den.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 18:36 som svar på: Köpa torrdräkt i malmö trakten?

Ring och kolla med Malmö skeppshandel har för mig att dom säljer musto. Hyffsat billiga och verka bra finns även med helfot vilket jag tycker är ett måste på en torrdräkt. Hör med Anna hon har full koll på dom dräkterna.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 17:20 som svar på: Att göra bra film!

En otrolig skillnad på hur saker och ting filmas! Lik väl som det är en otrolig skillnad på hur något redigeras. Det är dom små detaljerna som dom flesta inte märker som gör hela skillnaden.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 17:16 som svar på: Hur många kitare är vi nu 2005?

Inte nu längre! wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 15:48 som svar på: Värmare

Ligger på cirka 15000-20000 tusen i inköp och montering inget billigt alternativ men helt klart det bästa.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 12:34 som svar på: vilken hängsele är bäst?

Enligt dom flesta klart bästa selen men tyvärr ganska dyr.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 11:59 som svar på: Bensinslukande buss

Ett annat tips som är väldigt enkelt så slipper du köra bilen tom är att fyll tanken kör tio mil fyll tanken igen så ser du hur mycket den tagit.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 11:54 som svar på: Inget för sydliga kitare med Hufvudstads-komplex!

Verkar ju vara utfört på ett ”Ansvarsfullt” sätt trots allt en kul engångsgrej finns ju ingen anledning att vara tvåa. Det är ju väldigt onödigt att något händer antingen kitaren eller någon annan som sen gör att det blir en jävla hetsjakt av dom där hemska kitearna i media.

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 08:32 som svar på: Att göra bra film!

Suveränt många goa tips! Vi som vill lära oss mera tackar och bugar!

• patrikol

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 08:27 som svar på: Skånesurf – lördag

Frysa? Skall det bli kallt till helgen? Då får man kanske skippa shortisen då. wink.gif Är på om det blåser 8 m/s eller mer. smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 23:23 som svar på: Att göra bra film!

Kanon tusen tack! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 22:44 som svar på: Att göra bra film!

Tycker själv att jag har hyffsat koll på vad som skall filmas även lite mellan grejor som du säger men redigera i datorn! Huuu får just nu ingenting som jag vill ha det men jag är inte den som ger mig i första taget! Får väl införskaffa någon bok om Adobe Premiere så att man åtminstone kan få dit ljud och klipp där man vill.

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 21:59 som svar på: Att göra bra film!

Bra tips men det är ju inte så lätt om man skall filma en tävling en viss dag! crazy.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 21:55 som svar på: Att göra bra film!

När det gäller musik så är det ju väldigt olika på tycke och smak men lite mera ös tycker väl jag med att man kan ha i kite/Action filmer Bättre musik än Linkin Park eller Nickleback blir ju förståss svårt att hitta möjligen Rammstein då! wink.gif Smaken när det gäller musik är ju helt olika så det är ju ganska svårt att sätta några direkta normer där får ju bli lite upp till filmaren tycker jag, men åsikter skall man ha det är bara bra.

Lyssnar bögar på en viss sorts musik det hade jag ingen aning om! Alltid lär man sig något. wink.gif

Fan härligt många bra tips redan kör på så lär vi ju oss hur mycket som helst ju! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 21:24 som svar på: Hangloose film incoming

Håller med kvaliten har inte varit den bästa så jag lägger upp en tråd där alla ni som är så enormt kunniga inom film området kan få chansen att lära oss som inte är lika bra på det

Sida 313 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA