Forumsvar skapade

Sida 314 av 552
  • patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 21:21 som svar på: Lite film från Hang loose i Björkäng

Snyggt jobbat! Bra bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 16:16 som svar på: Luddeee

Egen tråd Ludde! What tha [censored]! wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 16:11 som svar på: Hangloose film incoming

Mycket möjligt försök köra ner den till cirka 10 MB så kan dom flesta kolla på den. Alltid trevligt med film.

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 12:24 som svar på: Hangloose film incoming

HA HA filmen är ju på 134 MB! Tro faen att det tar tid.

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 12:22 som svar på: Hangloose film incoming

Har själv 7 Mbit så det går hyffsat fort. Du kan inte använda kopierad länk tyvärr, får be folk klippa och klistra lite eller helt enkelt be dom gå in på den ftpn.

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 11:02 som svar på: Hangloose film incoming

Håller med kommer bara in ibland tydligen gick det inte att ge mig behörighet att godkänna filmerna vilket ju hade gjort att det gått betydligt fortare att få in dom.

iofs.så tycker väl jag att man som på kitenation kan lägga in filmerna direkt och om det sedan är någon helt sjuk olaglig eller oetisk film så får man radera den i efterhand.

Tydligen var det något unix problem som gör det lite bökigare.

Själv använder jag kitenations ftp i ställert och hänvisar till den.

• patrikol

Medlem
    30 september, 2004 vid 08:01 som svar på: KITE FÖRBUD I SÖDRA SVERIGE

Dom inlägg som görs här är uttryck för folks känslor i så här känsliga frågor knappast något som kommer att användas i någon överklagan. Vi kiteare är inte idioter om det nu var någon som trodde det.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2004 vid 22:36 som svar på: Hangloose film incoming

Säkert skit bra men Mac det är man helt växlad på kan inget alls om dom.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2004 vid 22:04 som svar på: Hangloose film incoming

Har det fattar inte mycket!

• patrikol

Medlem
    29 september, 2004 vid 21:19 som svar på: Hangloose film incoming

Nej Du kan maila Stefan om du vill att det skall gå lite fortare han kollar det med jämna mellanrum men har man otur kan det ta någon dag.

• patrikol

Medlem
    29 september, 2004 vid 17:56 som svar på: Hangloose film incoming

Korrekt bara Stefan som kan göra det tyvärr

• patrikol

Medlem
    29 september, 2004 vid 17:54 som svar på: Trailer: Spacemonkeys II

Helt klart nice änd! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 21:17 som svar på: Hang loose film!

Helt klart men nu var det så att jag själv fick kitea i 4 timmar och 30 minuter vilket är mycket sällsynt i mitt fall så jag ångrar faktiskt inte att jag inte stod kvar och filmade hela tävlingen. Men hoppas att någon annan gjorde det så att man kan få se hur man skall köra när man är riktigt vass! smile.gif

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:33 som svar på: Hang loose film!

Tack Rambo du är alltid så fin känslig! Nu är man riktigt motiverad för att filma igen.

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:30 som svar på: Hang loose film!

Nej då ingen fara det är bara en liten snutt som jag tog blåste ju så jag hade inte tid att stå där.

Jag ville ju kitea det var andra som säkert filmade bättre.

Är varken fel på kameran eller programvaran snarare att det är stark sol rakt in i kameran som den förtvivlat försöker kompensera samt att jag inte hade tid att stänga av och sedan gå in till stranden för att fortsätta filma ville ju ut och kitea.

Tror att arrangörerna filmade betydligt mera.

Kameran är ju suverän! Ta du en video kamera och försök filma rakt in i solen så får du själv se hur bra det blir tyckte faktiskt att kameran fixade det ganska bra

med min gamla videokamera så hade man bara sett en stor gul fläck över halva bilden.

Har inte redigerat film så mycket innan så det är inte lätt att hitta var i hel… man skall bryta och byta och få ljud där man vill och inte ljud när man inte vill. Men man måste ju börja någonstans.

Varnade för att jag inte var så vass på redigering ännu så om man är tveksam så kan man skita i att ladda ner den.

Sida 314 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA