patrikol
Forumsvar skapade
-
Om ni bara visste vad ni missat! Big misstake!
-
Får väl kontra med att tacka KITENATION • KITEADDICTS • SURFERS PARADISE • SWELL • KITESURF IN EUROPE
och alla andra som hjälpte till med detta arrangemang måste säga att det var en toppen helg så många goa kitesurfare och läckra produkter god mat, Söta kitetjejer!
Coola kitefilmer, Fint väder (Vind iallafall på lördagen). Finns det möjlighet till en ny sådan här helg till nästa år så är det bara att gratulera alla kiteare i Sverige ni som inte var där ni missade en kanon helg! Sist men inte minst så var det en skåning som vann tävlingen! 
-
Ja bättre svar än så kan man nog inte få! Suverän info!

Mark Shinn kan sina sker! -
Vad skulle då vara meningen med att radera dom ifrån början?
Kommer du upp i morgon och visar var kåpet skall stå? 
-
Jag kommer att knäppa vilt är uppe!

-
Klart det blir vind! Björkäng är en kanon spot, Sen är det ju en massa kul grejor att kolla på årets kitehappening ju! Klart att ni skall med! Prognosen säger väl fortfarande vind? Fast det är klart ni kanske inte får festa för mamma!

-
Eller på Lidl för typ 150:-
-
Finns säkert plats på golvet i någon stuga eller militär tälten som det snackas om. Vi får väl hjälpas åt.
-
Var det inte en av dom som sjöng i Idol?

-
Vi åker kl 8:30 cirka, Jag och Henke skall sova i bussen Multivan med dubbelsäng. Anki skulle ha tält med sig men hon kan säkert knoppa på golvet i någon stuga. För din egen del så är det inga som helst problem du tar helt enkelt en Limousin in till något tjusigt lyxhotell i Varberg.
Dom fixar champagne frukost oxå! 
-
Va faen Kicki gillar inte du att festa?
Ps ser ut att blåsa mer på söndagen men och andra sidan verka solen komma på lördagen kan nog bli svårt att hitta någon som kör ända till varberg bara för att köra hem igen lite senare. Men vi håller såklart tummarna för att det skall lösa sig för dig. Om du ändrar dig och vill stanna till på söndagskvällen så har Henke Anki och jag plats för en cool brud till 
-
Nej dom heter California! och är husbilar i mini format Coach är lyxmodellen som tidigare hette GL och numera heter GL igen snäppet under multivan såklart!

-
Tänk bara på att inte ta ut hela bladdern utan en sida i taget så stannar den i rätt position lättare.
-
Härlig fan va gött det skall bli!