patrikol
Forumsvar skapade
-
Gött ta det nu lugnt med dom dubbla kiteloparna i början!
-
He He jag som var glad att jag lyckades skrapa fotpinnarna!
-
Hur är detr med Nacken Jakob?
-
Tackar allra ödmjukast!
Vilken kanon bild! Du tog den när du gjorde lumpen förstår jag.
-
Ja det är alltid kul med bilder! Vad har hänt med din kamera? När får vi se lite av dina kanon bilder då?
-
Ja fy fan så fort jag blivit bättre så är det vågor som gäller!
-
Härliga bilder nu blir man sugen igen!
-
Ja det har försökts tidigare men inte blivit så populärt är ju så klart bättre att lägga sina inlägg där dom hör hemma.
Dragnings kraften att lägga inlägget i just kitesurfing är stor eftersom alla kollar där så är tyvärr inte fallet med dom andra trådarna.Får se framöver kanske skall jag flytta trådart till rätt ställe. Dags att prova igen? Vad tycks säg din mening så rättar vi oss efter det som dom flesta vill inom ramarna för detta forum.
-
Nej Nej det är Eva som frågar så det är henne du skall svara till. Inte mig jag har inte startat denna tråden. Lätt att bli vilse ibland!
-
Vid nordlig vind så funkar Ribban lite stenar och skit så man får vara lite försiktig.
Bor man nära så är det helt ok slipper ju dyra bensin pengar och du är snabbt både på plats och hemma igen.
Funkar ju inte när det är högsäsong för badgäster undantaget när det blåser 8 m/s eller mer då är det folktomt i allafall.
Lördagar och Söndagar långt in på hösten kan det vara mycket folk så var försiktig och stör inte folket omkring inklusive windsurfarna så kan vi säkert använda Ribban till och från.
Men vi får väl se det som en nordlig spot och det blåser ju inte så ofta nordligt. Till höger om kallbadhuset om kring 75 meter så brukar vi hålla till.
-
Nja lite skillnad en säger en bild och inget mer inte tillräckligt för att klassas som uppenbar reklam! Javela tomte!
-
Nej Fan sorry Henke korrigerar vi direkt!
-
He He visst gjorde det lite ont! Men lika för alla så är det.