Forumsvar skapade

Sida 330 av 552
  • patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:40 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Gött ta det nu lugnt med dom dubbla kiteloparna i början! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:38 som svar på: Motorcyklar Knutstorp!

He He jag som var glad att jag lyckades skrapa fotpinnarna! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:36 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Hur är detr med Nacken Jakob?

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:30 som svar på: Martin och Falle in action !

Tackar allra ödmjukast! grin.gif Vilken kanon bild! Du tog den när du gjorde lumpen förstår jag. wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:16 som svar på: Martin och Falle in action !

Ja det är alltid kul med bilder! Vad har hänt med din kamera? När får vi se lite av dina kanon bilder då?

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:52 som svar på: Ta höjd?

grin.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:50 som svar på: RIBBAN NU!

Ja fy fan så fort jag blivit bättre så är det vågor som gäller! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 09:47 som svar på: gouda reseförsäkingar

Kanon måste kollas. smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 09:46 som svar på: Martin och Falle in action !

Härliga bilder nu blir man sugen igen! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 september, 2004 vid 07:06 som svar på: Raderat tråd!

Ja det har försökts tidigare men inte blivit så populärt är ju så klart bättre att lägga sina inlägg där dom hör hemma.
    Dragnings kraften att lägga inlägget i just kitesurfing är stor eftersom alla kollar där så är tyvärr inte fallet med dom andra trådarna.

Får se framöver kanske skall jag flytta trådart till rätt ställe. Dags att prova igen? Vad tycks säg din mening så rättar vi oss efter det som dom flesta vill inom ramarna för detta forum.

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 23:24 som svar på: liten tjej söker rätt storlek på kite

Nej Nej det är Eva som frågar så det är henne du skall svara till. Inte mig jag har inte startat denna tråden. Lätt att bli vilse ibland!

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 23:22 som svar på: RIBBAN NU!

Vid nordlig vind så funkar Ribban lite stenar och skit så man får vara lite försiktig.

Bor man nära så är det helt ok slipper ju dyra bensin pengar och du är snabbt både på plats och hemma igen.

Funkar ju inte när det är högsäsong för badgäster undantaget när det blåser 8 m/s eller mer då är det folktomt i allafall.

Lördagar och Söndagar långt in på hösten kan det vara mycket folk så var försiktig och stör inte folket omkring inklusive windsurfarna så kan vi säkert använda Ribban till och från.

Men vi får väl se det som en nordlig spot och det blåser ju inte så ofta nordligt. Till höger om kallbadhuset om kring 75 meter så brukar vi hålla till.

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 21:41 som svar på: Raderat tråd!

Nja lite skillnad en säger en bild och inget mer inte tillräckligt för att klassas som uppenbar reklam! Javela tomte! grin.gif

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:26 som svar på: Nordlig i morgon! 040908 Ribban någon?

Nej Fan sorry Henke korrigerar vi direkt! wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:25 som svar på: Raderat tråd!

He He visst gjorde det lite ont! Men lika för alla så är det.

Sida 330 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA