patrikol
Forumsvar skapade
-
Gött körde du också med shortie idag då?
-
Visst gör dom! Men förbaskat roligt är det!
-
Hur gick det Stellan? Vad blåste det?
-
Har varit och kollat på den Anna den värkar skit bra dessutom lite billigare. Blir nog en sådan så småningom om det blir någon kyla i vinter vill säga!
-
Fan va gött det var idag äntligen något som kan liknas vid kitesurfing mer 8+ m/s vindar tack!
-
Blev Tippen idag 8-10 m/s och äntligen så kunde jag köra med min 14 kvm och det var väldigt gött behöver tydligen minst 8-10 m/s för att kunna köra med min lilla bräda.
Brattsen, Rambo, Christian, Huber, Anders, Anna, Martin, Henke Skejtare, Henrik Hed. Ja det var ett gött gäng som fick härliga vindar idag på Tippen.
-
Mina bedömningar är inte överhuvudtaget baserade på min åsikt jag har fått reda på av Stefan som är boss på detta forum ungefär vad som gäller och raderat efter dom promiserna. Försöker att gå in och styra upp eller radera i yttersta nödfall. Vill absolut inte vara någon polis som lägger egna värderingar på saker och ting och är inte det i heller.
Det finns ingen diktator styrning över huvud taget är väldigt fritt att skriva precis vad man vill inom rimliga gränser. Person angrepp är inte tillåtna. Vad sen som är skit inlägg eller ej är upp till betraktaren att avgöra.
För mina inlägg gäller samma som för alla andra vill man klaga på det jag gör eller skriver så kan man antingen klaga till mig direkt givetvis eller så kontaktar man Stefan och berättart vad man tycker. Majoriteten bestämmer här på Steffo det är ju klart som korvspat! Om en moderator är dålig eller inte gör det han skall så är han snart historia på ett forum. Så enkelt är det. Måste bara berömma dig för att ha hittat dom inläggen jag raderat med tanke på att det är högst 10 st på två år. Har som princip att inte radera något om det inte är av yttersta nödfall. Senast var det ett barnlik som var överkört av ett tåg i närbild.Har hållit på med forum och internet i typ 15 år ett forum utan moderatorer är en utopi det fungerar helt enkelt inte. Det hade väl varit bra om vi slapp ha poliser ute i sammhället men det är också en utopi skulle aldrig fungera.
-
Vi sticker snart!
-
Säkert finns lite var stans dom svenska damerna är väldigt dyra i drift tyvärr.
-
Ja det hade väl vatt nåt!