patrikol
Forumsvar skapade
-
Kommer det mycket brudar till festen?
För det är väl fest på kvällen med? -
Gött hade varit kul om det blåser lite.
-
Vi avvaktar en stund och ser vad vinden säger jag kör nog inte ner ända till tippen om det inte blåser kring 8 m/s eller mer kan ju tyvärr inte köra alls i så lite vind.
-
Ser lovande ut! Bara det ökar igen och inte fortsätter att minska.
-
Vinden på Näset.
-
Nej inte mycket! Här på Ribban i allafall. Ser bättre ut på Tippen.
-
Va har dom ändrat det nu? Snackade dom inte om 10000:- ifrån början?
-
Ja det verkar ju blåsa kring 8 på tippen här hemma blåser det fan inte mer än 5-6 väntar ett tag och ser om det blåser upp här hemma annars kommer jag och Henke skejtare ner till tippen vi med.
-
25-26 http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
Blir vi en 4-5 stycken kanske vi skall hyra en stuga med billgt vid lågsässong. Du får försöka slå Rambo i hangtime tävlingen ju! 3000:- i prispengar.
”Boka helgen den 25-26 september!
”Lite sköna soffor på stranden, kalla öl i kylen, surf i två dygn, kite-clinics, Airtime tävling, chill out DJ:n spelar lite grooves, någon flippar lite burgare på grillen. På kvällen kollar vi surfrullar på storbildsskärmen.”Så är stämningen på Hang Loose den 25-26 september, 2004, Björkängs camping, Varberg.
Kitenation kite-clinics
Utveckla ditt kitesurfande tillsammans med några av de främsta surfarna i norden. Lär dig allt från backrolls till Handle-passes. Du väljer själv grupp och svårighetsgrad.Kiteaddicts Jump competition
Tävlingen där längst Airtime gäller. Delta och passa på att utmana Nordens främsta kitesurfare. Längst tid i luften vinner 3000 kr.” -
040908 Ingen vind! Typiskt när man äntligen är ledig!
-
Dom har satt en ny grej där såg när dom höll på och gjuta ner skiten!
-
Härliga bilder grabbar!
-
Visst kan jag det sticker ut och mäter vad det blåser direkt på plats i morgon om du nu inte väntar tills kl 12 och kör på Tippen med Chrille.