patrikol
Forumsvar skapade
-
Ni Bratts borde ju kunna fixa en nyckel! Ingen pappa som spelar golf?
-
Ja 9-10 kvm funkar nog bäst.
-
Tack det är antingen jag eller min grabb jag filmade mest den dagen så det är ganska stor chans att det är grabben även om jag tog en del bilder jag med. Man måste ju låta grabben lära sig han med. Nu med digital kamera är det ju bara att knäppa på.
-
Henke och jag är där ifrån 10:00 tiden om det blåser ser ju lite tveksamt ut men vi får hålla tummarna. Skall du med till Varberg Stellan?
-
Ha ha
Det blir svårt den är oftast i luften och jag är i vattnet gåendes med brädan i handen. Är du inte snäll så skall jag berätta var vi brukar pissa när du är ute i luften!
-
visst men det är ju fel kommun!
-
Jävla oturdu får väl spraya skiten med Fy spray.
-
Dom har satt upp en bom nu så det blir till att gå en bit numera tyvärr.
-
Låter bra skall höra med släkten hälften är Poliser!
-
Gör du rätt i 8 m/s och uppåt då slutar man tveka!
-
He He lurifax!
-
Tycker nog du skall bry dig om hur ni ser ut när olyckan varit framme istället för böterna. Anledningen till att man inte får sitta som ni gör är att det är livsfarligt böterna är en egentligen onödig bisak. Be safe not dead!
-
Vi får hålla tummarna! Skall du upp till tävlingen i Björkäng Micke!
-
Undrade jag med men på kvällskvisten kan det komma lite i allafall för Anna. En annan börjar ju jobba 17:30 så det verkar kört.
-
patrikol
Medlem6 september, 2004 vid 21:51 som svar på: BigBlimpBustin’ at Arendal, 7-8s/m nw flatwaterVa faen är Adam i Sverige?