Forumsvar skapade

Sida 334 av 552
  • patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 21:29 som svar på: Vilket kitt ska man ha?

Ha Ha Det glömde jag ju! grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 20:16 som svar på: Vilket kitt ska man ha?

1 Då är det 14 eller 17-19 som gäller
    2 Det är bra kites.
    3 Nja finns en del bra och en del mindre bra Naish vanliga orginal funkar kanon. Shift är Naish nya men det har inte kommit ännu så det vet vi för lite om än så länge. Kan inte uttala mig om andra bomar än Naish men det finns det andra som kan bättre här på Steffo.
    4 Näset har många bra spots men inga riktigt bra nybörjar ställen oftast djupt ganska tidigt och vågor men det är många som börjat sin karriär där så det kan du med.
    5 Det finns många bra instruktörer här nere dom jag känner och vet är duktiga är utan inbördes ordning Martin, Anders, Huber , Anna/Christian, Pan, Mackan, och en del till! Så det är bara att ta den som har tid när du har tid och vinden är med er. Anna är ju såklart den snyggaste av instuktörerna! wink.gif Om du nu inte mot förmodan är en tjej på 85 kilo. wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 20:01 som svar på: nån som ska till varberg eller

Ok fan jag som har tagit ledigt och allt du måste ju försvara våra färger här nere och visa dom vem som hoppar högst men va faen då får man väl boka in en tävlig till då! wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 16:12 som svar på: nån som ska till varberg eller

Jag syftar på denna tävlingen http://www.kitenation.se/hangloose/start.html
    tror att det är den Rambo menar med men det får vi höra när han loggar på i kväll.

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 16:09 som svar på: nån som ska till varberg eller

Härligt Kicki lite kvinnlig fägring är aldrig fel! smile.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 11:26 som svar på: nån som ska till varberg eller

Fick semester så jag kör om det blåser. Dom som är inresserade av att åka (plats för 6 passagerare 7 med chaffören) Hör av er så kanske vi kan fixa en stuga eller två.

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 08:47 som svar på: oceanrodeo? bra /dåligt?

Det får du fråga honom om men i 90% av fallen här på Steffo så är det en fråga om ekonomi inte kvalitén på grejorna! Kan ju hända att en och annan fått lite bättre priser för att pusha ett visst märke! I Melkers fall har jag ingen aning men vissa andra är ju lätt misstänkta! wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 september, 2004 vid 08:43 som svar på: Vilket kitt ska man ha?

Börja med att berätta vad du väger och var du tänkt kitea viss skillnad på Maui och Habo! Gärna period på året med höst/vinter eller Vår/Sommar oftast får du välja mellan 17 kvm eller 12 kvm lite beroende på vad du väger.

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 19:19 som svar på: Lumpen

Utan tvekan men det gör det inte mindre mesigt att försöka mygla bort det.

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 18:51 som svar på: Lumpen

Tänkte precis säga det. Inte blir man mycket till man bara för att man gör lumpen det är bara en liten bit på vägen. Men riktig töntstämpel om man försöker mygla bort det. Bortkastat år ja helt klart hade räckt med två månader för min del (Gjorde 10 månader). En riktig myglar tråd det här tydligen. wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 17:19 som svar på: brädtyngd..

Då skulle jag inte haft något annat för mig! wink.gif
    Retas lite gör vi väl alla lite till mans emellanåt.

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 15:35 som svar på: Film från götet

Har 7 Mbit och då gick det ganska fort att ladda ner filmen. Den var ganska lång så med lägre hastighet kanske det tar en stund.

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 15:17 som svar på: nån som ska till varberg eller

jobbar i morgon och ser om jag kan få ledigt då. Kan jag det så ju fler desto bättre.

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 14:42 som svar på: brädtyngd..

Såg det men visste inte om ni var polare privat med ibland kan tonen vara lite rå mellan polare men är så inte fallet så får han ha en varnig! Inga personangrepp här!

• patrikol

Medlem
    5 september, 2004 vid 14:40 som svar på: Nu e det tamejfan vindstilla i Habo…

Kul! smile.gif

Sida 334 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA