Forumsvar skapade

Sida 338 av 552
  • patrikol

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 17:35 som svar på: Habo imorron?

Tänker köra typ 9:30-11:00 men enligt DMI skall det regna så in i Hel…. tyvärr men dom har ju haft fel förr!

• patrikol

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 13:31 som svar på: Starta kiten?

Naish kommer snart med ett som heter shift det skall funka bra. Vi får se när det kommer om det är så bra som det sägs vara. Detta system har den femte linan fäst i LE och inte i bakkant som många andra har.

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 13:28 som svar på: Lilla draken

Det smartaste du kan göra är att köpa beg. kites finns jätte billiga just nu sen vilket märke du väljer har inte lika stor betydelse. Tyvärr så väljer du Cabrinha recon så måste du ha alla kitesen i Cabrinha inte lika lätt att hitta beg. då. Jag har själv alla möjliga märken på kitesen.
    (Vill bara förtydliga att Naish har kites med alla möjliga sorters AR.) Som nybörjare är det bättre med lite lägre AR men har du kört ett tag så är det mer åkstilen som spelar roll för vilket AR du skall ha.

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 13:17 som svar på: Vinden på Näset!

Hoppas du har rätt!

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:56 som svar på: Vinden på Näset!

För mig är det alldeles för lite tyvärr men kanske kommer det lite mera vind senare i eftermiddag.

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:50 som svar på: Vinden på Näset!

Vet att Henke skejtare skall ut idag hör med honom. Men Lund ligger ju tyvärr inte direkt på vägen till Näset ifrån Malmö. smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:45 som svar på: Vinden på Näset!

Super! Men då slipper ju du nästa gång! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:34 som svar på: Vinden på Näset!

Ja det är ju en bit till drogden från er men oftast stämmer det ganska bra. Gött då får vi kanske riktigt säkra uppgifter då? smile.gif Hur är nacken har någon söt flicka masserat bort skadan? wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:31 som svar på: Laga våtdräkt

Exaktalamento! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 09:19 som svar på: Laga våtdräkt

Jag använder ett lim som heter Extreme Repair gjort av ”PlasticPadding” fungerar superbra finns att köpa på dom flesta stora byggvaruhus eller Claes Olsson. Mycket bra att det inte gått helt igenom men jag har även lagat revor som gått igenom och det funkar skit bra det är ju en väldigt liten reva. En större reva som är genomgående så får du använda en lagelapp på insidan och speciellt lim som är till för att laga våtdräkter eller torrdräkter med men det är svindyrt så det behövs ju inte i detta fallet. Lycka till med reparationen.

• patrikol

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 07:27 som svar på: Bilder på slingshot 2005

Här kan du läsa om Recon! Välkommen till Steffo förresten.

smile.gif

http://www.cabrinhakites.com/html/products/recon/index.html

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 22:12 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Seg? han börjar ju 21:00 och slutar 06:00 det är ju rena semestern! wink.gif Jag börjar 08:00 och slutar 08:00 ett dygn senare då kan vi snacka seg. wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 22:06 som svar på: Surfers Workshop i Malmö?

Det är ett gammalt vedertaget uttryck för att Surfingen är bra just här just nu eller att det helt enkelt är en cool sport lite olika beroende på sammanhanget.

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:57 som svar på: Jaga vind i skåne – Söndag

Ja 9-10 är på gränsen för mig men det är 8 med på andra hållet jag provar med allt funkade hur bra som helst med min gamla bräda 138X38 Varipro men inte alls med min nya Icon 130X35. Tack för tipsen allt provas det kan jag garantera!

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:38 som svar på: Jaga vind i skåne – Söndag

Inte med min bräda och vikt eller dåliga teknik inte en chans. 8 annars kan jag inte ta höjd med min 14 Aero 2a
    kan inte ta höjd med en 17 när det blåser 6.

Sida 338 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA