Forumsvar skapade

Sida 341 av 552
  • patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 21:50 som svar på: Actionbilder på Patrikol !

Verkar vara mitt öde tyvärr men jag har roligt i allafall nästan alltid! Får ju bra kondition på köpet surfa på ett håll gå hem eller springa på andra hållet fryser inte i allafall! wink.gif

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 21:29 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Ja dom var hur coola som helst ju även om en av dom väsnades en del! wink.gif

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 18:25 som svar på: Jag byter nick från draksurfaren till Wicked!

Draksurfaren finns kvar. Har du glömt lösenordet eller?

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 18:21 som svar på: Smögen!!!

Jylland? smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 18:17 som svar på: opublicerade bilder från Sydafrika *secret*

Nice! grin.gif

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 15:58 som svar på: Actionbilder på Patrikol !

När han lärt sig kitea! Bilder finns men inget som går att visa. Alldeles för dålig tyvärr.

• patrikol

Medlem
    26 augusti, 2004 vid 12:42 som svar på: Gäller Försäkring?

Är det Folksam du pratar om Johan?

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:47 som svar på: EH snabba?

Då får jag be om ursäkt jag pratar bara fakta inget annat har inga som helst ekonimiska intressen inom kite mer än att jag precis som alla andra får köpa dyrt och sälja för ingenting. Kör förutom Naish, Cabrinha, Slingshot. Så fanboyiska saker får du inte heller höra av mig. Men eftersom det är din tråd vilket kan vara svårt att veta eftersom du inte orkar registrera dig! Så inte skall du behöva höra något från mig igen. Fråga du någon som du vill ha svar av istället jag ville bara vara informativ men det finns så många trevliga människor här på Steffo så varför ödsla mer tid på dom som inte är trevliga.

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:36 som svar på: EH snabba?

Sant det är därför Rambo hoppar högt även med Lägre AR på kites, tajmingen är viktig den med men med exakt samma hoppare så hoppar han högre/Längre med högre AR precis som jag sa!

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:32 som svar på: EH snabba?

Och?

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:30 som svar på: EH snabba?

Bara för att Rambo hoppar högs med en ica kasse om det så skulle vara så betyder det inte att EH kitsen hoppar högst! wink.gif Det är en fråga om AR och där vinner X4an i detta fall Rambo skulle förmodligen hoppa ännu högre med en X4a men det kan han ju aldrig erkänna! wink.gif

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:27 som svar på: Pump?

Fan kom på att jag sett en svart med.! Skit i färgerna det är samma pumpar.

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:25 som svar på: Näset snart?

Jobbar i morgon tyvärr.

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 18:25 som svar på: EH snabba?

Vill du hoppa högt! Ta X4 an.

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2004 vid 16:41 som svar på: Näset snart?

Berätta gärna hur det gick Micke. Eller Johan. Hoppas ni fick en go tur! smile.gif

Sida 341 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA