patrikol
Forumsvar skapade
-
Det är exakt samma pumpar görs för modligen i tre färger Gul,Röd,Grå liten eller stor så dom är ju lika bra. HAr sett någon med metall i huvudröret och dom är förmodligen bäst. Men nu när Naish kommer med sin nya pump så behöver man ju inte pumpa längre.
-
Får väl snart gå in med en varning här!
Det finns forum för er pojkar på andra ställen!
-
Sant men man blir så jävla trött på¨det ibland får väl göra som du säger. Blev tre timmar i vattnet idag och 30 min på brädan.
-
Ringde och kollade här i Malmö sådana däck för ett tag sedan 1800:- däcket ville dom ha så kolla upp det.
-
Ja det hade varit kul har själv starkt funderat på att sälja skiten håller fortfarande på med att försöka ta höjd och köra fram och tillbaka har inte lärt mig mer nu än vad jag hade efter två månader så jävla tröstlöst, när alla andra kör så promenerar jag omkring bland tången. Ger det denna sässongen med sen börjar jag knyppla istället.
-
Ja men eftersom det bara är 5% så har det ingen betydelse så noga är det inte. Om den visar 10 m/s när det egentligen blåser 10,5 är nog inte av någon större betydelse. Hade det varit hela sekund metrar fel så hade det varit en annan sak. Det som vissar allra mest fel är folks egen tro på vad det blåser jag kantade fett emot med min 14 kvm kite när det blåste 15 m/s där kan du snacka fel mätning. Speciellt av dom som aldrig andvänt en vindmätare dom har helt enkelt aldrig kunnat veta bara trott.
-
Härligt att se dig på vattnet igen Bengt eller det var kanske inte så längesen?
-
Nej Silvas vindmätare är hur bra som helst den funkar utmärkt det är bara det att den andra är lite bättre. Så skall man ha en ny ta inte Silvas eftersom dom har ungefär samma pris. Vill man ha en billig bra vindmätare så passa på att ta en beg. Silva brukar ha bra pris på dom här.
-
Eftersom Naish hade sin Octupus färdig för drygt två år sedan så är det lite svårt att sia om vem som härmar vem men det kan ju kvitta bara deyt funkar bra!
-
Ok det löser vi. Ringer när jag sticker om cirka 30-40 min
-
Bra tryck där nere nu!
-
Gött måste vara hemma till 14:30 i Malmö igen funkar det för dig med?