patrikol
Forumsvar skapade
-
Tänkte sticka om typ 30 min är du vaken då?
-
Fler bilder på Henke!
-
Alltid härligt med lite bilder! Tack.
-
Nja det är lite si och så med muskler visst finns det en och annan men dom flesta saknar nog några sådana,
så dom flesta behöver nog en manuel pump som du säger. Men vi som redan kör på gymet kan ju skita i det på stranden ju!
-
Se där svart på vitt kan ju inte bli mer rätt än vad manualen säger!
-
Härligt man vet aldrig var man hamnar ju!
-
Vet att det är väldigt noga på Bussar ej godkänt med vanliga däck måste vara försärkta. Så¨är det på min Multivan i allafall. Kolla upp det för annars så går den ej igenom besiktningen eller så får du dryga böter om du fatstnar i någon kontroll. Det handlar ju om vad du får lasta och säkerheten.
-
Gött ses vi där.
-
Fan Chrille får väl snart ta och spara i hop till en av dina Tablasar verkar grymma jävligt fina dessutom. Man ser ju liksom dina prototyper då och då. Hållbara och snygga det är det sällan några andra som lyckas med! Kan man köra som du med en sådan också?
-
Anna och Chrille kommer också.
-
Spelar ingen roll det som är bäst jag ringer och kollar var ni blir av i morgon. Hur dags sticker ni ut?
-
Hoppas allt är väl med dig Jakob vågar man inget vinner man inget eller?
Skämt åsido grabbar ta det säkra före det osäkra alltid. Ingen som kan i morgon förmiddag typ 9:00-14:00? Vad blir bäst i morgon tror ni? Parkvägen eller FGK? -
Hade varit skit kul Bengt tyvärr så måste det bli typ mellan 9:00-14:00 p.g.a. familjen.