patrikol
Forumsvar skapade
-
Tja jag själv jobbar lördagar, Söndagar, Julaftnar, Midsommaraftnar, Nyårsaftnar, alla möjliga dagar inte alla som bara jobbar 8-16 men jag väntar fortfarande på när vi skall få ha stängt på jobbet på helgdagar!
Men just i detta fallet så är det faktiskt Henke som börjar jobba 12:00 jag måste vara hemma för att familjen vill det.
-
JA det är väl någon sorts vindsurfingförsäkring har jag för mig och nej den gäller inte för kiteprylar. Tänk nu på bara att om du kollar upp det så snacka aldrig med en försäkringsförsäljare utan en skade reglerare.
Säljare vill bara sälja försäkringar. Det är aldrig problem att täckna en försäkring men oftast ett rent helvete när man väl skall plocka ut något på försäkringen. -
Ny större bättre pump finns på Lidl för 59:-
-
Ja vad har hänt med Pan har ju inte varkens sett eller hört talas om honom på minst ett halvår!
-
VAt inte kan inte se filmen själv i heller.
-
Reportrarna har stenkoll som vanligt!
-
Jävela gottegrisar en annan skall sitta på plankan på festivalen från 11:00-23:00 inte det minsta avis på er!
-
Varför kan man aldrig när det blåser ordentligt! Vilken härlig vind tabell!
-
Såklart men visst är våran spot ok den med?
-
HAr nog inte varit på en bättre. Kanon spot!
-
Nej stenar har jag inte upptäckt där, men allting är ju relativt. När vi pratar om långrunt här nere så är det 15 cm djupt 200 m ut när jag var i björkäng så var det vatten i brösthöjd på mig (187 cm) redan 50 m meter ut så det var det som jag kallade djupt.
Hos oss här nere är det nästan att kalla Abyss!
-
Nej inte är där några stenar vad jag kan minnas! Hur go spott som helst.
Djupt iofs men det spelar ju ingen större roll för dig Hugge! -
Låter trevligt får försöka få till något besök någon gång!
-
Kul att höra Kenneth! Låter ju som att det är ganska självklara saker du tar upp, var lite skitsnack förra året här på Steffo men som sagt skönt att höra att det var just skitsnack och inget annat!