Forumsvar skapade

Sida 347 av 552
  • patrikol

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 06:29 som svar på: Windows SP2 ute…

Läcker bild Michel! Såg först inte vad den föreställde nu såg jag ju att det än en gång var det bästa grymmaste märket! cool.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 06:27 som svar på: Någon som har provat?

Ja en sådan måste man ju ha! wink.gif Glöm nu inte bort Naishs kommande batteridrivna pump som räcker till cirka 10 kites laddas i bilen påväg till spotsen! wink.gif Perfekt för killar med klena armar! wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 augusti, 2004 vid 06:22 som svar på: JAG VISSTE DET!!!

Ja såg det med igår på kitesurferen! Bara att gratulera härlig att du visade danskarna var skåpet skall stå! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 22:46 som svar på: I morgon 040816 Förmiddag!

Ups! blush.gif Sorry wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 22:33 som svar på: I morgon 040816 Förmiddag!

Badjävlar då?

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 20:51 som svar på: Peter Lynn kites?

Ja det är frågan egentligen skulle man skita fullständigt i det i alla vindar under 8 m/s! Men det kan inte jag kan du det? wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 20:48 som svar på: Vindmätare

Aaja! Aaja! Silva visar fel max 5% och det är knappt märkbart nu är det ju så att du annars har rätt, wink.gif

Den andra är bättre för att som du säger man inte måste hålla den exakt rätt mot vinden så hade jag velat smälla 540:- på en ny vinmätare så hade jag tagit den Walle den ofelbara wink.gif har rekomenderat!

Men vill jag ha en billigare som vissar mer än tillräckligt rätt så ta Mickes lätt beg. Så kan du spara en slant (Hur svårt är det att hålla den i rätt vinkel mot vinden!)
    Tänker man bara på det så är det ingen fara.

Men hade jag själv fått välja idag och inte fått tag i någon beg. så hade jag valt den walle rekomenderar för den är bättre helt enkelt,

Alla icke segel eller vindvana landkrabbor skulle inte få skicka upp en kite utan en vindmätare åtmistone inte det första året många olyckor hade undvikits på det sättet.

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 20:32 som svar på: Peter Lynn kites?

Ja det är inte lätt att alltid behöva försvara något man gillar!

Vad jag sett av foils så är det tveklöst dom bästa kitesen när det blåser lite när vi andra sitter på stranden och gnäller över att det inte blåser.

Så kör foils killen/tjejen omkring för fullt. Så om man bor eller kitear där det oftast inte blåser så mycket så är väl foilsen oslagbara, eller har jag uppfattat det fel? smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 16:35 som svar på: I morgon 040816 Förmiddag!

gött!

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 16:08 som svar på: Svaga områden?

Har själv haft en 86 och den gick i alla väder men visst vattenpumpen gick efter 17000 mil men det är nog inget ovanligt för någon bil.

Försök få tag i en lite nyare än 80 ta en vattenkyld 86 eller så, du kan kolla på alla bilar som försvaret eller firmor runt om i landet missbrukat dessa bilar med olika chafförer det är evighetsmaskiner utan dess like.

Avgas systemet till boxer motorn är sanslöst dyrt så antingen laga eller se till att det är någorlunda helt så att du inte åker på den kostnaden, spindelleder och styrleder är också en svag punkt. Men jag har själv haft och har många polare som både har och har haft bussar så det finns ingen driftsäkrare bil definitivt inga gamla Mazda 2000E eller Toyota Highace visst är dom bensinsnålare men dom har ramlat i sönder i beståndsdelar 10000 mil innan en VW buss.

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 08:51 som svar på: Habo imorgon? 040815

tja 7-11 räcker till mig.

• patrikol

Medlem
    15 augusti, 2004 vid 08:25 som svar på: Habo imorgon? 040815

Någon som skall till Habo ifån Malmö? Typ nu?

• patrikol

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 15:43 som svar på: Moahahahaha…

Det gör inget vi klarar oss så bra ändå! wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 15:36 som svar på: Håller vi på att ta död på vår sport?!

Ja helt sjukt är vad det är Troels! Oavsätt vem som gör det!

• patrikol

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 15:31 som svar på: we dra to da Hab

Jävla gottegrisar! Jobba Jobba Jobbaaaaa! frown.gif

Sida 347 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA