Forumsvar skapade

Sida 350 av 552
  • patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 19:48 som svar på: Håller vi på att ta död på vår sport?!

Blanda inte ihop begreppen främligsfientlighet med rasism bara två helt olika saker som inte har något gemensamt med varandra! Främlings fientliga är vi alla den som påstår något annat ljuger. Sen är vi det mer eller mindre såklart vi är alla olika.

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 11:06 som svar på: Håller Kitearna på att ta död på sin sport?

Ja tänk om folk hade låtit bli det så hade ju inte jag behövt svara så mycket på deras eldande ju! grin.gif

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 11:03 som svar på: Storlek på LEI

med tanke på din vikt 9a eller 10a. inte mer.

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 09:26 som svar på: Kitesurfing i Cabarete el Hua Hin i några månader!

Ja alltid finns där några eldar att släcka det är helt klart! wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 09:24 som svar på: På tal om Slidebar!

Super hemligt! Går ej att svara på! Berätta inget för Rambo! wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 08:48 som svar på: Håller Kitearna på att ta död på sin sport?

Sant! Frågan är bara om det går att lära folk att stava här på Steffo? wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 07:29 som svar på: nya liftass

He He tror inte det tyvärr! Har blivit strängt förbjuden att ens närma mig ägg! wink.gif Finns kanske med motsatt verkan det är nog mer aktuellt i mitt fall. smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 06:57 som svar på: Håller Kitearna på att ta död på sin sport?

”Hur kommer det sig att du alltid är i blåsväder patrikol ?”

Nej det stämmer inte det händer ju så klart mig som alla andra som skriver inlägg här däremot så har jag redan från början varit noga med att säga irfån när någon är oförskämd göra peronangrepp klagar på att någon inte kan stava eller dylikt! wink.gif Har en del kompisar som är dyslektiker och dom är inte dumma i huvudet för att dom inte stavar rätt alltid vilket somliga tycks tro! Jag är väl inte alltid den bästa på att stava rätt jag i heller eller att sätta punkterna eller komma tecknena rätt alltid. Försöker dock att om jag är lite osäker i så fall bryta av långa meningar med ett rad bryte.

Versaler använder jag alltid om det behövs men visst missar man det ibland men jag brukar upptäcka det i efterhand har oftast väldigt bråttom och halkar på tangenterna.

Misstolkningar av mina inlägg är väldigt ovanligt jag står för det jag säger och om någon misstolkar det så märker man ju det direkt! Här på vindsurfingforumet är jag ju endast inne i undantagsfall när det är något som är halt galet angående kitesurfare så då kanske någon som du tycker att jag är i blåsvädret alltid vilket är väldigt sällan.

”Vidare undrar jag om du verkligen måste ha ett finger med i varje liten diskussion som dyker upp ?”

Jag måste inte ha ett finger med i varje inlägg men visst jag svarar på mycket och man kan ju alltid ställa sig frågan om vad som är bäst, men tystnad på ett diskutions forum är oftast inte bra

”Det kanske hade varit lugnare och trevligare om du ”passade” på en del inlägg ?”

Visst inte fan skall jag tjabba i alla inlägg nu är det ju inte det lätaste att veta vem som gillar eller inte gillar vad man skriver inte för någon och då får man ta andra värde mätare och då är ju du ett bra exempel!

Hur många klagomål får du och hur mycket beröm får du och det kan man ju utgå ifrån så om det är så illa som du säger så är jag snart historia här på Steffo.

Du kan ju själv se att det inte alltid är så lätt att formulera sig på ett korrekt sätt.

I ditt inlägg så klagar du på att jag inte kan stava sätta in punkter eller komma på rätt ställe.

Detta kan tolkas på två sätt antingen så menar du i all välmening att om man har bättre koll på svenskan så är det lättare för folk att förstå vilkjet ju iofs. är korrekt!

Eller så tillhör den korkade skaran som tror att folk är dumma i huvudet som inte ens kan stava rätt!

Einstein var dyslektiker och kan ju knappast anklagas för att vara korkad. Det är vanligast att dom som har dyslexi har väldigt högt IQ så chansen att du skall hitta en korkad dyslektiker är oerhört liten.

Man bör ju även tänka efter vad som är syftet med sitt inlägg att överhuvud taget klaga på en vuxen om att den inte kan stava rätt är ju inte så smart hade han kunnat det hade han säkert gjort det har han inte lärt sig det i skolan så är chansen inte stor att han gör det när han t.e.x. fyller 30.

”Men det är klart, då kanske du förlorar den påstådda ”inläggstävlingen” mot den ”gamla räven”

Någon sådan finns inte den är förlorad eftersom Rambo har blivit utslängd och fått börja om på ny kula så att säga! wink.gif Så han har säkert flera tusen inlägg mer än mig egentligen sen är det ju klart att vi trackar varandra lite om det ibland! Bara för skojs skull.

Glöm inte att man är inte tvungen att läsa inlägg det är ett val man kan göra jag läser inte dom inlägg jag tycker är tråkiga så det behöver inte du i heller göra.

Mvh Patrik wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 21:54 som svar på: Tippen_ BILDERNA !!!!

Gött! Skall du ut på super secret i morgon? wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 21:29 som svar på: nya liftass

Bara ni inte behöver blåa grabbar för då är det illa mycket illa! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 21:27 som svar på: Göra hål i sten för fäste av boardslidebar?Förslag

Ja Melker han e grymm han! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 20:40 som svar på: Var hittar man billigaste dieseln i europa?

Dom 18 åren jag kört tunga lastbilar av olika sort så har det inte funnits någon färgad disel har för mig att det bara är bönderna som har den diseln men det är mycket möjligt att den inte finns kvar.

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 17:58 som svar på: Saknar vi inte ett forum för kite vs windsurfing?

grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 17:12 som svar på: Bilder på slingshot 2005 på www.slingshot.se

Ser grymt läckra ut! smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 16:14 som svar på: Bästa digitala systemkameran???

Har alltid varit svag för minolta kunde dock inte vänta på den säkert skit bra, Det är bara att beg. marknaden för tillbehör inte kommer i närheten av Nikon eller Canon för den delen.

Sida 350 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA