Forumsvar skapade

Sida 355 av 552
  • patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 20:05 som svar på: Vi drar till tippen NU!

Fan vad den är snygg! X4 an!

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 20:03 som svar på: skanör, ljunghusen

Snackade med Chrille inna jag stack dom skulle ut i morgon med vet dock inte hur dags.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 20:00 som svar på: Vi drar till tippen NU!

Lite bilder ifrån Tippen idag! Tyvärr inga grymma åk bilder ville åka själv och pallade inte gå ut 500 m för att plåta men Henrik Fahlén var där med fotograf så några läckra bilder kanske vi kan få se! Även Martin blev plåtad mycket så vi får hoppas att få se dom bilderna senare. Mina blev lite miljö bilder istället. Ps Klicka på bifogad för större bild räkna kites eller båtar för den delen det blir några stycken.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 19:56 som svar på: skanör, ljunghusen

Kan tro ja men kanske inte förräns kl 10:00 får se om jag kan komma ifrån.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 19:21 som svar på: Vi drar till tippen NU!

Word!

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 17:41 som svar på: Vi drar till tippen NU!

Jag låg mesti vattnet och svor antingen för mycket eller inget alls fan skulle gjort som Melker dragit till Falsterbo GK hur var det med badjävlar då?

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 17:15 som svar på: Kitestorlekar???

Nej i det fallet får ju antingen 11 an eller 13 bytas ut som jag ser det.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 08:37 som svar på: Kitestorlekar???

Man brukar rekomendera 12 eller 17 som första kites eller 13-14 om man bara skall ha en kite därför så rekomenderade jag dig en mindre kite.

Vidare så brukar man gå upp en storlek i kite om man väger 80-90 kg och ner en storlek om man väger 60-70.

Anledningen till att man bara har några få kvm mellan dom små storlekarna kan du testa genom att hålla upp en kvadfratmeter tyg i 20 m/s så fattar du vilken enorm kraft det är i endast en kvadratmeter vid starka vindar.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 07:03 som svar på: Vem fick åkt idag?

Kolla vad vinden blåste när Henke Skejtare och jag kiteade i går 15:00-19:00 snacka om att lyckas hitta när det blåser som minst en blåsig dag! wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 07:00 som svar på: Vem fick åkt idag?

Vinden just nu!

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:56 som svar på: Kitesurfing i Cabarete el Hua Hin i några månader!

Jag lider med dig vilka jobbiga val du har att göra wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:52 som svar på: Vem fick åkt idag?

Ja Micke snackade om det igår är kanske läge för det är där inga badjävlar då? Ser ut att blåsa kring 7 m/s på näset nu.Inga bratts som är vakna ännu som kan verifiera! Dom kanske lider av ”bakissmällus” syndromet! wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:49 som svar på: Vad är problemet med fascisterna i Klagshamn??

Som vanligt ett fåtal som förstör för alla andra! Tur att en vettigare generation är på gång att växa upp!

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:42 som svar på: Takoon Proseries

Har inga egentliga intressen i något märke kör själv en blandad skara prata aldrig skit om något märke dom som smutskastar sina konkkurenter gör mer skit för sig själva än konkkurenterna.

Vidare så någon som snackar skit om någon annan berättar väldigt lite om hur den är som det snackas skit om, men väldigt mycket om hur den som sa det är.

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:30 som svar på: Kitestorlekar???

Jag har 7, 9, 14, 17 köp en mindre kite nu det är snart slut på sommaren och då börjar det blåsa igen.

Sida 355 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA