Forumsvar skapade

Sida 356 av 552
  • patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:28 som svar på: hugo

Ja och mycket utrymme att byta om i när det blir lite kallt vad mer ka man önska sig. wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 06:24 som svar på: Vem fick åkt idag?

Ja man skall nog faen väga 60-70 kg får sluta äta mat i något år så kanske det funkar! wink.gif Håller med Micke att det är skit med byig vind ibland överriggad och ibland kommer man ingen stans! Men det är trots allt bättre än ingen vind ju!!

• patrikol

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 20:59 som svar på: hugo

Goa bilder Ludde! Rambo blir riktigt ”Blåst” med andra ord! wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 20:56 som svar på: För er som fattar danska

Såg något liknande ifrån Hawaii är nog det som gäller i vågor i framtiden.

• patrikol

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 18:19 som svar på: Vem fick åkt idag?

JAg och Henke skejtare fick lite åka nu på eftermiddagen på Tippen började med 14 kvm sen 17 kvm och sist 21 kvm lite byigt och vinden avtog när vi kom men bättre än ingen åkning alls men det var nog ett 20 tal kiteare som fick åka 8-9 m/s under dagen varmt och gött.

• patrikol

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 13:05 som svar på: Var är det vind nu ?

Har precis pratat med Stellan han är på Tippen 8-9 m/s 17 kites i luften Jag och Henke skejtare dra ner om 30 min håll nu i dig vind javel! wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 23:58 som svar på: NY KITEMOVIE!!!!!!

Gott Troels! Dig kan man lita på! wink.gif Är du med i filmen? wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 22:26 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Gött då är det bara vinden som saknas men vi får väl hoppas som vanligt! cool.gif

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 20:51 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham

Tjena Palle Henke Skejtare och jag skall ut efter 15:00 i morgon vid vind så vi får väl hoppas att det blåser i morgon någonstans.

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 20:31 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Om det nu skulle dyka upp någon vind i morgon finns det någon stans att ta vägen eller det är badjävlar överallt? wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 20:29 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham

Fick ni kört något då?

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 20:25 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham

Me too!

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 20:16 som svar på: Vad är problemet med fascisterna i Klagshamn??

Frågan är ju om det finns några vettiga människor i klubben för det har man aldrig hört talas om. Vet dom inte om att lagar är till för att följas? och att man inte vinner något på allt är mitt inget är ditt mentalitet. Hoppas att några normala vindsurfare kan förklara för dom hur man uppför sig dom skämmer ju ut alla vindsurfare i hela Sverige! Hörde något om att dom lämnat in anmälan om att förbjuda kitesurfing i vattnen utanför Klagshamn bara att tacka och buga att visa öppet hur fientlig man är och vi skall ha allt för oss själva mentalitet helt otroligt år 2004! fan hade det varit 1700 tal och dom människorna fått bestämma så hade dom för modligenm velat bränna kitesurfare på bål! Pinsamt är vad det är inget annat har aldrig själv varit i Klagshamn och kommer för modligen inte att kitea där i heller men kan inte låta bli att reta upp mig när man får höra sådana fasistfasoner! Mvh vuxen när skall ni växa upp?

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 18:50 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham

Är där inga vuxna som kan ta hand om dom verkar ju vara helt ute och turnerar. Man kan inte ha samlat alla idioter på ett och samma ställe någon måste ju vara vuxen och kunna bete sig som en sådan eller?

• patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 16:32 som svar på: Hopp tävling

Finns ju offtopic frågan är bara hur mycket vi skall styra upp här på Steffo! Olika åsikter finns ju alltid i detta fallet har det väl varit kite det handlat om som jag ser det.

Sida 356 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA