patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja man skall nog faen väga 60-70 kg får sluta äta mat i något år så kanske det funkar!
Håller med Micke att det är skit med byig vind ibland överriggad och ibland kommer man ingen stans! Men det är trots allt bättre än ingen vind ju!! -
Såg något liknande ifrån Hawaii är nog det som gäller i vågor i framtiden.
-
JAg och Henke skejtare fick lite åka nu på eftermiddagen på Tippen började med 14 kvm sen 17 kvm och sist 21 kvm lite byigt och vinden avtog när vi kom men bättre än ingen åkning alls men det var nog ett 20 tal kiteare som fick åka 8-9 m/s under dagen varmt och gött.
-
Har precis pratat med Stellan han är på Tippen 8-9 m/s 17 kites i luften Jag och Henke skejtare dra ner om 30 min håll nu i dig vind javel!
-
Gott Troels! Dig kan man lita på!
Är du med i filmen?
-
Gött då är det bara vinden som saknas men vi får väl hoppas som vanligt!
-
patrikol
Medlem6 augusti, 2004 vid 20:51 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamTjena Palle Henke Skejtare och jag skall ut efter 15:00 i morgon vid vind så vi får väl hoppas att det blåser i morgon någonstans.
-
Om det nu skulle dyka upp någon vind i morgon finns det någon stans att ta vägen eller det är badjävlar överallt?
-
patrikol
Medlem6 augusti, 2004 vid 20:29 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamFick ni kört något då?
-
patrikol
Medlem6 augusti, 2004 vid 20:25 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamMe too!
-
patrikol
Medlem6 augusti, 2004 vid 20:16 som svar på: Vad är problemet med fascisterna i Klagshamn??Frågan är ju om det finns några vettiga människor i klubben för det har man aldrig hört talas om. Vet dom inte om att lagar är till för att följas? och att man inte vinner något på allt är mitt inget är ditt mentalitet. Hoppas att några normala vindsurfare kan förklara för dom hur man uppför sig dom skämmer ju ut alla vindsurfare i hela Sverige! Hörde något om att dom lämnat in anmälan om att förbjuda kitesurfing i vattnen utanför Klagshamn bara att tacka och buga att visa öppet hur fientlig man är och vi skall ha allt för oss själva mentalitet helt otroligt år 2004! fan hade det varit 1700 tal och dom människorna fått bestämma så hade dom för modligenm velat bränna kitesurfare på bål! Pinsamt är vad det är inget annat har aldrig själv varit i Klagshamn och kommer för modligen inte att kitea där i heller men kan inte låta bli att reta upp mig när man får höra sådana fasistfasoner! Mvh vuxen när skall ni växa upp?
-
patrikol
Medlem6 augusti, 2004 vid 18:50 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamÄr där inga vuxna som kan ta hand om dom verkar ju vara helt ute och turnerar. Man kan inte ha samlat alla idioter på ett och samma ställe någon måste ju vara vuxen och kunna bete sig som en sådan eller?
-
Finns ju offtopic frågan är bara hur mycket vi skall styra upp här på Steffo! Olika åsikter finns ju alltid i detta fallet har det väl varit kite det handlat om som jag ser det.