Forumsvar skapade

Sida 357 av 552
  • patrikol

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 16:20 som svar på: Naish nya shift system!

Jag har fått det rådet men även läst att det funnits problem med att den ryckts sönder så vi får väl avvakta och se när systemet kommer har ju själv bara en pump leash ögla på min Aero 2 och på mina andra mkites ingenting att fästa linan i men problem är ju till för att lösas så vi får se när det kommer.

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 10:04 som svar på: wipika

Test

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 10:02 som svar på: wipika

Vi skulle kanske kunna hålla oss till rätt tråd till att börja med vi har ju en Säljes tråd. wink.gif

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 09:01 som svar på: Vind-/Väderprognoser i jämförelse?

Tack

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 08:59 som svar på: Mitt home break!

Ja helt underbart att få se lite bilder på omgivningarna bryter av mot alla surf bilderna pirar surfshoppar gärna med lite människor osv… mera sånt. smile.gif

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 08:54 som svar på: wipika

Lite vilda western över smygreklamen nu kan hållas med om, skriv gärna till mig eller Stefan om era åsikter så kanske vi behöver styra upp det lite, men min inställning är att forumet Steffo fortfarande skall funka med så lite inblandning som det överhuvudtaget är möjligt så himmla tråkigt med förbud och regler men vissa saker är ju tyvärr nödvändiga har nyligen fått radera ett barnlik ifrån Steffo!

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 08:47 som svar på: Var är inläggen

Låter mycket märkligt hör med Stefan för jag är borta ifrån Steffo en vecka nu!

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 08:44 som svar på: Kitesimulator!

Fan nu blev man nostalgisk! Var inte igår man provade den!

• patrikol

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 08:41 som svar på: Vind i morgon?

Ja Sveriges sötaste vindmätare! wink.gif Anna jag pratade med henne precis det regnar litegrann blåser cirka 6 m/s så det är ju en chansning, ganska mycket folk där ner nu.

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:45 som svar på: Hur fixa quickrelease?

Sant men dock inte lika stor chans men fy fan och få en snåljåp i pannan från 1000 metershöjd. grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:41 som svar på: dags för van!

Säger bara Multivan! wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:37 som svar på: Hur fixa quickrelease?

gött då är det nog jag som inte fattade riktigt! blush.gif

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 21:03 som svar på: I brist på vind….Finn 3 fel…..

grin.gif

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 20:59 som svar på: Hur fixa quickrelease?

Har sett allt för många som inte funkar eller löser ut alldeles för tidigt bättre med slangar eller en enkel sprint ju enklare desto bättre och säkrare. Fråga hälften av alla dom som satt sina kites i träd eller dyligt varför det blev som det blev och du får svaret schackel eller quickrelease att inhandla något billigt skit på claes ohlsson verkar för mig som riktigt dumdristiskt som att inhandla utlösnings mekanismen på din fallskärm på Claes Ohlsson istället för orginal för att det är billigare. Men det gör ju iofs inte så mycket för det drabbar ju bara dig själv men kiteutrustning som inte funkar som den skall drabbar även andra och det är helt tokigt.

• patrikol

Medlem
    2 augusti, 2004 vid 20:45 som svar på: Hur fixa quickrelease?

Livsfarligt det där gå inte på det!

Sida 357 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA