patrikol
Forumsvar skapade
-
Fan va goa ni är! Fixar ju allt! Kan ni inte när ni ändå håller på fixa lite vind tills i morgon både Henke och jag är lediga!
-
Nej det är riktigt men det har tidigare varit en massa kritiska röster om både det ena eller det andra. Det är alltid så lätt att hitta fel på saker eller folk försök att tänka efter när ni gav någon beröm istället! Det är ju helt fantastiskt att någon lägger ner lite tid och kraft på att få till någon träff eller tävling av något slag denna gången med 10000:- i pris pengar! Helt suveränt och lycka till med evenemanget! Hoppas nu bara att man har möjlighet att komma!
-
Va faen nu fastnade man här med!
-
Låter skit bra!
-
FAn va gött5 joppas att ni blev några som prickade rätt!
-
Visst så är det dom som är bäst i Sverige får ändå lägga ner mycket pengar själva än så länge men Mike TK och Christian är ju så pass duktiga att dom kanske får lite bättre avtal så småning.
-
Fick aldrig din mail adress ju!
-
Ah va fan typiskt när man jobbar!
-
Typiskt när man jobbar! Grattis till alla lediga kite on!
-
Sant! Anki inte för många hamburgare nu bara!
Måste hoppa högt ju! Hur går det med coca colan finns suget kvar?
Ps Hälsa Micke. -
Vet i fan om det säger så mycket om kiten tror att den däringa Rambo hoppar högre än dom flesta även med en gammal pressening!
-
Tja jag har nog fullt upp med att plåta eller filma då!
Lite utanför min kompetens tyvärr i allafall än så länge! Men träna det gör jag gärna fixar du bara lite vind så är jag på direkt. -
Ja man bor helt klart på fel ställe!