Forumsvar skapade

Sida 359 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 20:45 som svar på: Alla surfar på näset!

Fan va goa ni är! Fixar ju allt! Kan ni inte när ni ändå håller på fixa lite vind tills i morgon både Henke och jag är lediga! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 20:42 som svar på: Hopp tävling

Nej det är riktigt men det har tidigare varit en massa kritiska röster om både det ena eller det andra. Det är alltid så lätt att hitta fel på saker eller folk försök att tänka efter när ni gav någon beröm istället! Det är ju helt fantastiskt att någon lägger ner lite tid och kraft på att få till någon träff eller tävling av något slag denna gången med 10000:- i pris pengar! Helt suveränt och lycka till med evenemanget! Hoppas nu bara att man har möjlighet att komma! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 20:19 som svar på: högtrycksdagar utan bris

Va faen nu fastnade man här med! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 19:59 som svar på: Funderar på att bygga till en 5 lina?

Låter skit bra!

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 19:57 som svar på: Byske

Hej Byske vad hände? Helt plötsligt helt dött och nu är ni igång igen! Härligt smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 19:56 som svar på: 6,2 i habo nu

FAn va gött5 joppas att ni blev några som prickade rätt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 19:54 som svar på: Hopp tävling

grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 13:08 som svar på: Hopp tävling

Visst så är det dom som är bäst i Sverige får ändå lägga ner mycket pengar själva än så länge men Mike TK och Christian är ju så pass duktiga att dom kanske får lite bättre avtal så småning.

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 11:49 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Fick aldrig din mail adress ju!

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 11:47 som svar på: Naish produktvisning 1/8 !

Ah va fan typiskt när man jobbar! frown.gif

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 11:44 som svar på: 6,2 i habo nu

Typiskt när man jobbar! Grattis till alla lediga kite on!

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 11:41 som svar på: Hopp tävling

Sant! Anki inte för många hamburgare nu bara! wink.gif Måste hoppa högt ju! Hur går det med coca colan finns suget kvar? wink.gif Ps Hälsa Micke.

• patrikol

Medlem
    1 augusti, 2004 vid 11:39 som svar på: Hopp tävling

Vet i fan om det säger så mycket om kiten tror att den däringa Rambo hoppar högre än dom flesta även med en gammal pressening!

• patrikol

Medlem
    31 juli, 2004 vid 20:39 som svar på: Hopp tävling

Tja jag har nog fullt upp med att plåta eller filma då! smile.gif Lite utanför min kompetens tyvärr i allafall än så länge! Men träna det gör jag gärna fixar du bara lite vind så är jag på direkt.

• patrikol

Medlem
    31 juli, 2004 vid 14:46 som svar på: Mitt home break!

Ja man bor helt klart på fel ställe!

Sida 359 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA