patrikol
Forumsvar skapade
-
Jasså det finns tjejer fort farande inte skall ha jämlikhet till varje pris!
Härligt! Men det brukar väl vara tjej klasser i tävlingarna här hemma med. Du behöver ju knappt bry dig du kör ju skiten av dom flesta svenska killarna i allafall! 
-
Låter som utmärkt träning! Måste börja spela på lotto mera 500:- i timmen eller nåt sånt kostar det väl?
-
Just det!Fast att jag inte kan Karate!
-
Klart i jämlikhetens dagar så skall väl du få en chans att hoppa precis som alla andra. Men tjejklass det är en svunnen tid nu mera skall det ju vara jämlikt. Eller?
-
Nej då men Shift systemet är inte bara en femte lina det är mer än så! Den femte linan är ju bara en liten del av shift systemet. Men vi får väl se om det är något att ha när det väl kommer.
-
Nej då men Shift systemet är inte bara en femte lina det är mer än så! Den femte linan är ju bara en liten del av shift systemet.
-
ok Var är ni då Hawaii! För det är väl det närmsta som det har blåst på denna veckan!
-
Det ena som då Naish har till alla sina kites ifrån 03 i bakkant på struttarna var ju för att kunna få upp kiten igen t.ex. vid snöåkning. Det här nya med femte linan i LE är ju något helt annat skall ju kunna användas till så mycket mer väntar med spänning på Shift systemet!
-
Fan vad ni är flitiga! Bra jobbat! Får hoppas att man är ledig då!
-
Vad jag har förstått ang Wipika så har det för några år sedan varit problem både med kvalité och service på grejorna men det är ju inget som skall behöva lägga någon skugga över Wipika idag alla kites som är någorlunda stora kända är ju mycket bra grejor speciellt från 03 och framåt Wipika har väl för närvarande både hangtime rekordet och hastighets rekordet så det talar ju för sig själv synd bara att det inte finns någon återförsäljare i Sverige eller gör det de nu?
-
Ja där rök mina inlägg med!
-
Han har nog fullt upp med att lura iväg någon till Ringsjön!