Forumsvar skapade

Sida 361 av 552
  • patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 21:30 som svar på: Rambo har gjort så många inlägg att 😉

När du ser den utsökta …… så vet du! wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 20:50 som svar på: Alu-fenor?

Får tyvärr se sån skit i verkligheten så när jag är fri och surfar på Steffo vill jag slippa se skiten.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 19:52 som svar på: Ahh..

Ah va faen skaffa oss lite vind istället så kan du sitta inne och komma i kapp för då skriver vi inga inlägg. wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 19:51 som svar på: Funderar på att bygga till en 5 lina?

Tja jag kör utan UDS just nu men kommer att varva med UDS men hoppas ju mycket på Shift systemet.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 19:18 som svar på: Mitt home break!

Härligt!

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 19:10 som svar på: Funderar på att bygga till en 5 lina?

Vet inte hur det är med Naish Shift system kanske inte mycket krafter där i heller men det återkommer jag med så fort jag fått tag i ett.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 19:06 som svar på: Ahh..

Nej mest falsklarm, glömma på spisen är mest toppade ungdomar som festat hela natten och kommer hem sätter på spisen och sedan somnar framför TV.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 18:38 som svar på: Funderar på att bygga till en 5 lina?

Får nog be en segelmakare att göra en infästning runt hela LE så att du inte dra sönder något har själv en Aero 2 och då är där ju öglan som man fäster pumpen i.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 18:32 som svar på: Alu-fenor?

Tja är du intresserad av ett krossat barnlik på en järnvägsövergång i när bild? Tror inte det.

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 12:45 som svar på: Ahh..

Nej inte på dagarna men faktiskt efter 21:00 så kan du göra vad du vill dagarna går åt till övningar och larm inte många stunder över där vi har cirka 3000 larm om året så kan du ju själv räkna lite grann. smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 12:40 som svar på: Nytt rekord: 40.58 knop

Gött!

• patrikol

Medlem
    30 juli, 2004 vid 09:43 som svar på: Ahh..

Mig säga Qe?

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:48 som svar på: Yo

Fan måste bli sjuk snart helt klart! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:22 som svar på: Yo

Ah dom kan nog fixa ett och annat! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 juli, 2004 vid 23:21 som svar på: tur att designen på kites har ändrat sig

Va nån som har hittat en snyggare kite än X4 an! Knappast! Neon viken årsmodell var det 01 ?

Sida 361 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA