patrikol
Forumsvar skapade
-
Tyckte inte heller den var särskillt snygg finns kanske i snyggare färger men X4 an! Tja den talar för sig själv snyggare än så är det ingen som lyckats med hittills!
-
Härligt grabbar fylles med colla bilder på coola killar förstås?
-
Tja lite mycket att göra just nu skall i morgon åka upp till översvämningarna i Värnamo, Ljungby jobba ett dygn drygt sedan sommarstugan med familjen så det dröjer nog några veckor tyvärr. Var i björkäng förra sommaren men då var det tunt med vind men varmt och gött var det.
Mycket nyfiken på Naish nya system.
-
Prova på kiteforumet får nog fler svar där!
-
Goa bilder sol det är vi inte bortskämda med!
-
Japp ”Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet. ” som du säger
-
Gött väntar med spänning!
-
Jasså dom har satt klorna i dig med Johan. Tja vi är lättlurade vi grabbar!
-
Allways! Jag är nog ett! He He
-
He He nej där bor väl bara fattiga studenter!
-
Det var väl rätt många dom två tre jag känner är ju jätte snygga! Eller vad säger Mike TK och Chrille he he fast det skulle väl vara rätt många så det är nog en del Kitechicks som man aldrig träffat får ju inte missa en sådan chans! Va faen Johan du kanske blir in love! En brud som inte gnäller när man skall iväg och kitea det måste ju vara drömmen! Best brudarna ja det är mumma det!
-
Skulle vara intressant med lite bilder på systemet! Kanske ni kan fixa?
-
Va faen Johan! jag jobbar ju i morgon men du kan väl dra till kitebrudarna i morgon kväll din lyckost!