Forumsvar skapade

Sida 376 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 07:20 som svar på: Flash Beach, Maui

Verkar har varit mitt ibland dom stora grabbarna ju! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 07:03 som svar på: MikeTK ska köra för Naish!

Nice view! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 06:41 som svar på: MikeTK ska köra för Naish!

Nu blev vi ju inte det minsta avundsjuka från Maui! Ingen liten story du kan dela med dig av?

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 06:32 som svar på: EH dominerar på Gotland!

Kan du komma med lite konstruktiv kritik på EH kitesen känns som att Rambo är lite partisk ibland wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 06:16 som svar på: SURFA PÅ GOTLAND / TORÖ ? ? ?

Det är väldigt stor skillnad på vågsurfing och vindsurfing ja.Vågsurfing= surfing, vindsurfing= Segling inte direkt samma sak. Sedan är ju Sverige inte det bästa stället direkt om man vill lära sig om om man nu inte bor precis vid ett surf ställe och kan se om det är dugliga nybörjar vågor just idag.
    Det är enda anledningen till att jag började med kite istället!
    Brädan kan du köpa utan problem vill du sen sälja den efter en vecka så är det inga problem folk annonserar efter nybörjarbrädor här hela tiden du kanske till och med får mer än vad du gav för den ju.

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 06:06 som svar på: Videokamera?

När jag rätt ut hur man redigerar i Adobe Premiere Pro när man kollar filmen på TV så är det en otrolig kvalité när den sen läggs in i datorn så är det på andra hållet en otroligt dålig kvalité så det måste lösas först men det filmas lite hela tiden så när materialet är ihopsamlat så blir det nog någonting men har alldeles för mycket att sätta mig in i för att kunna stoltsera med någon kvalitéts film än så länge men det skall nog bli bra tillslut.

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 05:56 som svar på: Resultat Wave-Freestyle-Cup -04!!!

Nej för fan! kör på bara vi har nog alla fått oss varsin känga minst, men stå för dina åsikter det funkar bäst men häng aldrig upp dig på en tråd bara det kommer nya och andra både idiotiska och skit bra trådar har du sagt ditt så skit i den tråden den är snart glömd!

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 05:48 som svar på: MikeTK ska köra för Naish!

Byta ner sig ha ha den va bra den grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 19:32 som svar på: MikeTK ska köra för Naish!

Härligt i så fall inte vem som helst som ett sådant erbjudande! Det bekräftar bara vad vi redan visste han grymm den där Mike!

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 19:25 som svar på: Kite bör förbjudas!

Håller med ser dock inte det som något problem för egen del bor på Ribbersborg i Malmö Massor av badare mitt i centrala Malmö. Men när jag vill ut och kitea här under sommaren vid 10 m/s och mer så är här garanterat folktomt i allafall.

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 18:10 som svar på: Videokamera?

Ja det är suverän kvalite på filmen och ljudet lite lite manuella inställningar men nästa modell med just dom inställningarna kostade 4000:- till så den räcker alldeles utmärkt för mig stillbilds funktionen matchar ju inte riktigt min Nikon D70 men för mig funkar videodelen perfekt fick ju toppbetyg på cyberphoto.se dessutom. kameror med 3ccd kostade ju minst 28000:- för bara något år sedan.

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 18:02 som svar på: Var i Danmark är det bra för kite?

Finns hur mycket ställe som helst och det blåser nästan alltid så du kan nog bara köra längs kusten och plocka dem efterhand. Kolla på kitesurferen.dk

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 18:00 som svar på: Resultat Wave-Freestyle-Cup -04!!!

Tyckte själv att det nämdes ett par gånger på olika ställen här på Steffo med tanke på hur stor vår sport är så hade det räckt mer än väl.

• patrikol

Medlem
    14 juli, 2004 vid 17:57 som svar på: västkustenspots?

Tja tjejer ni är alltid välkommna till oss i Habo! wink.gif Annars om ni skall ha tips i närheten av Varberg så Björkäng mellan Varberg och Falkenberg är kanon.

• patrikol

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:38 som svar på: Tips på ny bräda?

Gå och lägg dig och dröm lite om dina brudar! wink.gif

Sida 376 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA