patrikol
Forumsvar skapade
-
Blev lite panik i Habo med man kunde se molnet rätt länge vi var några som stack in i tid vi fick hjälpa en hel del sen när väl vinden dundrade in så ser det tveksamt ut så dra in till stranden det kan mycket väl vara åska i sådana moln med, bra att ingen skadade sig i allafall!
-
Ja bara att instämma! Grattis Micke!
-
He He jo då hon är väl lite intresserad men det lär ju krävas något bättre sommar väder för att få ut henne dessutom så har vi småbarn och då är det inte lätt att göra något tillsammans.
-
Var ute igår hela dagen så det blir familjen i kväll. Men visst sugen är man helt klart.
-
Kanske snart dags att sälja sin 9a Co2a så att ni slipper stå och titta på stranden grabbar!
-
Jävla skit har haft det ett par gånger snacka om jobbigt! Får väl surfa på nätet istället ett tag!
-
Den största kostnaden för mig är bensinen är det bara jag som betalar bensinen själv? Ingen annan verkar bry sig om det.
-
He He! Hur gick det Johan blev det någon kiteing i går?
-
Jag kitesurfar i 5/4/3 hela året. Funkar i cirka en timme sedan får man upp, när jag sedan är på land har jag en jacka på mig samt byter om i en surfbuss funkar utmärkt och jag är rätt frusen av mig, Men en torrdräkt är ju säkert bäst men jävligt dyr. Sen om man kan vågsurfa i en torrdräkt vet jag ej kanske för klumpigt. Kolla spots på http://www.kallsupen.com där håller dom flesta vågsurfarna till om jag förståt det hela rätt.
-
Andreas hoppar högt igen!
-
Trädkiteing idag igen i Habo! Tyvärr rycktades om att kiten fick en rejäl reva inga personskador dock det är ju alltid det viktigaste!
-
Har du inte tagit ditt förnuft tillfånga ännu?
Kite är ju livet!
Hoppas allt är väl med dig blev förresten av med en kite bräda på Parkvägen så ser eller hör du nåot så får du gärna höra av dig.