Forumsvar skapade

Sida 381 av 552
  • patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 17:36 som svar på: Kites och tillverkare -Prisskillnader

Dom flesta kitsen tillverkas i kina. Alla dom stora tillverkarna har ungefär samma pris sättning vissa märken är stora i ett land och då håller dom ungefär samma priser medans vissa kanske vill slå sig in på en ny marknad och då sätter dom lite lägre pris dom största i Sverige är nog Naish, Cabrinha, Slingshot, North, Glk, EH och någon till som säkert någon annan så gärna påpekar! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 17:29 som svar på: Vi drar till Jylland…

Härlig Stellan! JAg och Henke har pratat om en sådan tur länge må vindgudarna vara med er. Glöm inte att plåta och filma om ni har möjlighet till det.

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 14:50 som svar på: kan man lära sig..

Gäller bara att vara ledig exakt dom två timmarna varannan vecka eller varannan månad om man har otur som det dyker upp några vågor. smile.gif Så det lär nog ta tid att lära sig i Skåne.

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 14:33 som svar på: Grekland, Paros

Kanta kanta kanta! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 14:08 som svar på: BÄST I SVERIGE?

Ja Skåne har du ibland dom bästa spotsen och flest i alla vindriktingar.

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 13:52 som svar på: Läckande ventiler på Cabrinha

Förmodar att han menar utan på bladdern inte i bladdern för vad man skall ha talk till i bladdern förstår inte jag i heller, Nej talket klumpar sig inte det funkar utmärkt brukar man använda vid lagning av just bladders eller när man byter en för att den lättare skall falla på plats ett annat tips är att inte ta ut hela LE när man kollar hål utan bara en sida i taget så hamnar den lättare på plats.

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 13:41 som svar på: Har storleken någon betydelse ?

Nybörjare kör på 144an Har du kört ett år eller så så ta den mindre 133an.

• patrikol

Medlem
    6 juli, 2004 vid 10:19 som svar på: Kitestorlek och brädstorlek???

Beror lite på vad du väger men 140 är bra både i början och att utvecklas vidare med bredden är dock viktigare helst kring 38 cm eller mer.

• patrikol

Medlem
    6 juli, 2004 vid 08:46 som svar på: kan man lära sig..

Har själv alltid velat vågsurfa provat dom få gånger jag fått chansen men har valt kitesurfing istället för det funkar suveränt där jag bor! Vågsurfing är skitsvårt bara att hitta vågor som är bra precis just när man kan sticka ifrån speciellt där jag bor i skåne. Men annars så är det utan tvekan världens absolut härligaste sport inga jävla linor att trassla in sig i! Bara de! wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 juli, 2004 vid 08:35 som svar på: Laga bladder BILLIGT!

Köpte en idag vill bara passa på att säga att dom även säljer den gula pumpen stor modell för 59:-

• patrikol

Medlem
    5 juli, 2004 vid 21:26 som svar på: Laga bladder BILLIGT!

Sticker och köper en imorgon! Tack för tipset! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 juli, 2004 vid 16:23 som svar på: hårdaste surfmobilen ever?

Helt klart för dom coola grabbarna! grin.gif

• patrikol

Medlem
    5 juli, 2004 vid 10:37 som svar på: Kite !”#/(&@@£

Vänd på bommen! wink.gifgrin.gif

• patrikol

Medlem
    4 juli, 2004 vid 22:34 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Gött vi lever på hoppet som vanligt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    4 juli, 2004 vid 22:07 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

faktiskt mer än lite sugen får se om jag kan komma ifrån men då får det blåsa! smile.gif

Sida 381 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA