patrikol
Forumsvar skapade
-
TRÄDKRAMARE – Sätta kite uppe i ett träd
för närmare beskrivning fråga Zoolander
BOARDLOOSER – Tappa brädan utan att hitta den igen
för närmare beskrivning fråga mig
-
Ja vad kan det vara för en rackare på Cabarete och allt Ehhhhhh ja kommer nog snart på det
-
Melker är inte bara bra han kan karate!
-
Nej tyvärr Kom däremot på att det finns en jävligt cool film ifrån Durban med grymma kitesurfare ifrån Sydafrika. Sök efter ”Kiteboard Pro Wave Masters World Tour 2003 Durban, South Africa” på [url=”Http://www.high.tv”]Http://www.high.tv[/url]
-
För cirka ett år sedan var det en kille som körde med dubbla linor i Ljunghusen funkade alldeles utmärkt. Han körde en runda i allafall var lite mer vind där uppe den gången.
-
Fem stjärnor har man bara i början sedan om man har lite egna åsikter och står för dom samt är lite tuff i inläggen så försvinner dom snabbt. Se det som ett tecken på att du vågar säga ifrån när det behövs istället. Du har kommit till de lite tuffare grabbarna nu!
-
tja fast förlorar 24 timmars lön vi har ju en karensdag tyvärr slår lite väl hårt på oss som jobbar dygn.

Men visst blir man sugen! -
Som vanligt när jag jobbar dygnet så blir det mycket vind får väl snart lägga ut mitt schema så att ni kan planera kitedagar efter det.
-
Känner inte igen filmen bara har väl lyckats missa den då.
-
Tänk på att det skall komma regn under eftermiddagen bara.
-
Äntligen Micke vi har varit nyfikna länge!
-
Vilken film är det ni pratar om?
-
Ja men nu vilar han ut på Island eller festar det skall ju vara bra ös i Reykjavik har man ju hört!