Forumsvar skapade

Sida 386 av 552
  • patrikol

Medlem
    24 juni, 2004 vid 13:42 som svar på: The Luscious Four – rösta på

Klart att man gjort det! Lycka till.

• patrikol

Medlem
    24 juni, 2004 vid 13:32 som svar på: kläder 😛

He He jag med! wink.gif En sann proktolog!

• patrikol

Medlem
    24 juni, 2004 vid 13:17 som svar på: Sluta snacka skit!!!

Läcker bild Rambo! Henke skejtare och jag fick ett rejs idag i Habo 9an och 7an jävligt byigt 9-14 m/s men kul ändå bilder kommer senare i kväll.

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 20:44 som svar på: En kitesurfares nära-döden-upplevelse

Du svarade på mitt inlägg vill bara klargöra att jag aldrig har sagt att man skall ha kiten kl 12 när man är på land eller bottnar.

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 17:28 som svar på: En kitesurfares nära-döden-upplevelse

Måste svara nej eftersom i dom här extrema situationerna så kan allt hända, efter att ha kört med UDS en längre tid så har jag nu kört ett tag med vanlig Naish bom kommer nog att använda båda det känns som att med det tidigare systemet utan UDS så är det fullt drag i bommen hela tiden medans med UDS så har man ganska stora möjligheter att släppa efter på kraften i kiten men det finns andra saker som att tillexempel den nödutlösaren som du skall dra i om något går fel är mitt framför näsan helt omöjlig att missa men det är en massa aspekter att ta hänsyn till när det gäller UDS har ältats till leda här så det är bara att titta på gamla inlägg det finns allt om UDS här på Steffo.

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 17:21 som svar på: hmm? hål på en bladder!

Eftersom det bara är slangar mellan bladersen så är det säkert individuella bladers precis som vanligt så det är nog bara att göra som vanligt.

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 17:17 som svar på: Secret Spot nära Varberg

Har provat ett tag nu utan UDS och det är inte bättre tycker jag jo vill man ha fullt drag hela tiden utan att kunna släppa efter så visst skit i UDS men vill man som nybörjare ha lite mer koll på grejorna så är UDS än så länge oslagbart.

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 17:11 som svar på: Secret Spot nära Varberg

Jävligt snygga kites måste ju vara Naish helt enkelt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2004 vid 07:41 som svar på: En kitesurfares nära-döden-upplevelse

Helt klart ett behagligt sätt. Det som ställer till problem är när du på 2 sek blir blir skickad 10 meter upp i luften för att i nästa sekund bli neddragen mot marken i full fart då gäller det att ha en jävla tur och inget annat. Det är väldigt starka krafter i vinden ibland helt plötsligt så man kan aldrig vara nog så försiktig. När någonting går galet i kite världen så har du cirka 2 sek på dig att fri göra dig sedan är det för sent.

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 17:29 som svar på: Om EH så bra varför verkar alla sälja?

Skit i dom Kicki! Bra svar föresten wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 14:46 som svar på: VIND i skåne imorgon onsdag 22/6.

Jobba Jobba Jooooobba! Shit får väl snart skriva in vilka dagar som jag jobbar så att ni andra vet att det är strålande sol och 10 m/s!

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:16 som svar på: Kitefilmer på nätet

Ja utan tvekan det är livet. smile.gif FAn vad det kan se lätt ut!

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:10 som svar på: Bräda från Köpenhamn mot Linköping!

Hör med Troels ”Myggen” han jobbar i Köpenhamn och bor i Malmö han kan kanske hjälpa dig.

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 09:46 som svar på: Kitefilmer på nätet

Här har du lite filmer en läcker film på Anna med! smile.gif
    http://www.kiteflix.com/

• patrikol

Medlem
    22 juni, 2004 vid 09:42 som svar på: habo imorrn?

Äntligen Johan vi har saknat lite aktion i Trä… wink.gif

Sida 386 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA