patrikol
Forumsvar skapade
-
Skall jobba hela helgen på söndagen får du komma förbi och kasta bollar på mig vi skall ha vippbrädan där under Match Racet. Fast du prickar väl säkert inte den stora röda pricken i mitteln
-
Skit schysst Anki! Akta dig för pelikaner bara!
-
Ja men det är rätt gött att ta hissen ner i våtdräkten gå några hundra meter kitea och sedan gå hem igen på 5 min jävligt billigt dessutom, inga badgäster när det blåser mer än 10 m/s ändå. Närhet är aldrig fel tycker att jag ödslar en jävla massa pengar på bensin som det är så varför gå över ån efter vatten?
-
Tja ser ut att bli nordliga vindar blir nog Ribban.
-
Härligt äntligen lite vind får prova i morgon istället.
Inget jävla regn bara! -
Jobbar natten! Väntat på ok väder hela dagen och nu måste man jobba typiskt! Nu kommer solen och vinden!
-
Belgien? Hur har det varit med Bulgarien då?
-
Klockren! Klart dom skall hjälpa till! Fungerar även med flickvänner eller fruar!
-
Sant nu måste vi informera mera helt klart!
-
Låter härligt låter som att man får utnyttja sina foto kunskaper istället kanske den nya videokameran kan få visa vad den går för.
-
Ja jag vet också ungefär men eftersom dom små vågorna som finns i Ljunghusen fortfarande ställer till problem för mig ibland så har jag inte tyckt det var lönt att ens försöka i Dalen. Men lycka till det ser jävligt härligt ut med sådana vågor. Fan kan man inte vågsurfa där? så slipper man ju kiten!
-
Det är hemligt dom måste skjuta er om dom berättar det!
-
All infon finns på bilprovningen.se Multivanen är just en multi van! Så den är ombyggbar från 7 personer till dubbelsäng på 5 min den är semikomplett från början men dock inte som komplett husbil ett mellanting för oss stackare som inte har råd med två bilar.