patrikol
Forumsvar skapade
-
Läckert ni satte en! Siktar på att sätta en själv nästa år!
-
Brett! en mil vet inte, hur brett som helst Långgrunt tja du kan ju säkert gå ut 75 meter utan att drukna.
-
Byta oljan som du ska så är det nästan aldrig några problem men det är inte billigt att laga manuella lådor i heller utbytes är också svindyra både manuella och automat.
-
Jag letar på nätet precis som Micke säger så är pricerunner bra att börja med. Tidningen Digital Video kommer ut med en test av en massa nya videokameror 040610 så det är väl läge att spana in det testet innan man handlar har precis köpt en Nikon D70 så det blir tyvärr en lite billigare videokamera skulle vilja ha en med 3 ccd och video in men den billigaste kostar 14000:- och det tillsammans med den nya digitalkameran blir i saftigaste laget så en för cirka 7000:- får duga.
-
Dom flesta jag vet har tagit sig ner där antingen med bil eller föralldel flyg men det är nog inget direkt chartermål skall finnas en camping där som är populär svårt att få plats där bara har tyvärr aldrig varit i Biaritz obs! (Ej riktigt säker på stavningen) Newquay har jag däremot varit i helt sanslös lite stad som att hamna i californien brädshoppar och stränder surfare överallt väldigt fint engelskt väder bara tyvärr
-
Frankrike Biaritz! Inte säker på stavningen men det är ett välkännt surf ställe inte allt för långt ifrån Sverige annars har du ju Newquay i england flera mycket bra stränder en hel surfstad så gott som. Fistral Beach har ju haft många proffs tävlingar.
-
Ja ja jag tycker fortfarande bäst om UDS men det var väl inget konstigt kanske!
Som jag upplevde det hela när jag provade det gamla systemet nu efter ganska lång tid med UDS så har jag möjlighet att depowera med UDS utan UDS har jag fullt drag hela tiden! Vilket jag tycker är väldigt osäkert ingen säkerhet alls blåser det för mycket så far man iväg men med uds lyfter man bommen lite och vips så är kraften borta mycket behändigt för nybörjare som jag men Henke börjar bli bättre så han gör som dom ”Stora grabbarna!” full rulle hela tiden.
-
Mycket bättre men automatlåda! Men skaffa inte det för då vill du inte ha något annat!
-
Shit Stellan! Nu får du ta tag i det!
-
Skejtar Henke hoppar han med!