patrikol
Forumsvar skapade
-
Henke och jag planerar en heldag!
-
Henke har blivit för duktig nu! Behöver kunna tricka lite mer!
-
Nice as allways!
-
Nej jag gör det inte och säkert inte någon annan nybörjare i heller.
-
Hållbarheten är väl det som kan intressera nybörjare och visst kan man köpa 02 kites för en billig peng men när 03 och 04 kites är så sjukt billiga beg att det nästan är bättre att behålla dem så hamnar ju äldre kites lite fel på det tyvärr har själv hållt på drygt 1 1/2 år och lär klara mig med mina 03 kites i många år nu. Det är ju en ganska förbised poäng med det du säger pratade precis med en kille som varit i Australien i ett halv år mötte killar som förmodligen hade kört skiten av dom flesta kiteare i sverige som hade gamla beg kites lagade hur många gånger som helst! Du kan ju i princip laga en kite hur mycket som helst utan att det har någon större inverkan på den man har helt enkelt inte råd med andra kites! Likadant är det i Californien fattiga killar kör hur mycket som helst med gamla lagade lappade kites det är vi som är bortskämmda med det bästa nyaste här bara!
-
Ja en sån skulle man ju haft under sommaren!
-
Henke Skejtare och jag skall akutbanta 20 kilo under natten så att vi också kan haka på!
-
Det ligger efter Limhamn i Malmö sett ifrån centrum/Ribbersborg då alltså längs vattnet. Var med och byggde upp det för säkert 4-5 år sedan tyvärr så blev det dåligt underhållet som dom flesta skate ytor här i sverige men nu är det fixat för andra gången med nya grejor. Dessutom så kommer vi att få en betong park utomhus vilken du kan läsa om här http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10085055 så det är bara att gratulera alla åkare i Malmö trakten!
-
Simon ollie!
-
Söt tjej!
-
ännu en bild!
-
Ännu en bild
-
Melker och Henke Skejtare sitter och fördriver tiden i väntan på vind!