Forumsvar skapade

Sida 399 av 552
  • patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:27 som svar på: Sele

Nej Nej Då har jag uttryckt mig otydligt blush.gif jag använder Cabrinha själv det jag menade var att Midjesele använder 90% inte Dark Ridern! Sitt sele ser man ibland men inte så ofta. Dark Ridern är den som får mest ros av alla selar oavsätt om det är nybörjare eller erfarna kiteare man pratar med. Sorry om det blev lite otydligt där. smile.gif Givetvis skall man prova sig fram det är ju självklart! Vi är ju alla olika.

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:23 som svar på: så jävla sletet å jobba dagar som denna! H-vete!

Kommer inte ihåg om du var i från Skåne! Men om så är fallet så Henke Skejtare sticker ut efter middagar och kvällar alltid om det blåser. Jag själv kan bara dagtid denna veckan.

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:20 som svar på: Surfsmekmånad

Kan vi förvänta oss lite reseberättelse och bilder så att man kan bli riktigt avis? wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:53 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Sorry biderna var hur bra som helst bara lite extra tips! blush.gif Rambo kan säkert massor med mera när det gäller fotografering men han gillar mer att retas lite! I allafall på Steffo!

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:17 som svar på: JP håla stängt…

Är tyvärr uppbokad som fotograf på en Skateboard tävling den 29/5 men kommer gärna upp och hjälper till med vad som än behövs en annan gång. Behövs ju säkert mer hjälp en annan gång.

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:55 som svar på: JP håla stängt…

27/5 är en torsdag!

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:44 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Han har ju varit på öland det var ingen vind där så döm honom inte för hårt Stellan! Vi hade nog inte varit så goa om vi hade suttit på fel ställe och hört att alla andra hade tok mycket vind!

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:43 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Ja det var väl kul att jag inte har hunnit kitea så mycket i år! Inget annat som kan glädja dig denna dag?

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 10:40 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Var i Habo för två dagar sedan men visst det är cocktail kiteare nu tyvärr! Endast 4 timmar på vattnet denna veckan.Har inte kommit ifrån på väldigt länge men denna veckan kan jag mellan 09:00-15:00 varje dag han inte med idag blir kanske en stund i morgon alldeles för lite tid på vattnet i år tyvärr! Så det är tyvärr sant som du säger men jag tänkte ändra till Ribban local för det är ju där jag bor!

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 09:50 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Tja fast det blir ganska mycket bättre! Alla andra fuskar ju inklusive proffsen! blush.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 09:07 som svar på: Step in to liquide…..

Ja gör det Stellan! Spela in det så kan jag få en kopia! wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 08:09 som svar på: Nixa rippar Torkel!!

Fina bilder glöm inte att redigera i Photoshop bara! Horisonten lutar och så får du ju enkelt fram bättre färg och lite ljusare eller mörkare beroende på vad du vill ha. Blir en väldigt stor skillnad.

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 07:30 som svar på: Sele

90% använder vanlig sele inte sittsele, Mystic,Dark Rider Waist Harness är den som får mest ros av alla selar som diskuteras här på Steffo. Tyvärr dyrast men också en av dom bästa. Kan beställas hos dom flesta som säljer kitegrejor.

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:45 som svar på: 040524

Såg nu 9 m/s (8:45) Falsterbo så det kan väl inte skilja så mycket i Skanör?

• patrikol

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:43 som svar på: 040524

Vet ni om det blåser något där Lomma blåser det knappt 7!

Sida 399 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA