patrikol
Forumsvar skapade
-
En inställnings sak skall se om jag kan skriva ner en någorlunda enkel förklaring.
-
Vi har väl helt enkelt inga lösa skott i brallan!
Endast skarpa grejor! -
Hur det är med husbilsreggad vet jag ej men annars är det väldigt enkelt räkna cirka 5000:- för att få in den. Ju dyrare bil du köper desto mera pengar tjänar du. Min kostade 80000:- så det blev inte så mycket billigar när allt var betalt, men det handlar ju i dom fallen inte så mycket om vad dom kostar. Att hitta beg. multivanar överhuvudtaget i Sverige är inte lätt. Jag bor ju i Malmö så då är det ju nästan enklare att köra ner till Tyskland än att köra uppåt i landet. Det finns väldigt många beg. multivanar i Tyskland tänk på bara att bensin och övernattningar kostar så försök att hitta en så nära Sverige som möjligt. Jag handlade min i Hamburg och där finns ju hur mycket bilhandlare som helst. Det finns dock en del gator med seriösa bilhandlare och en del med mindre seriösa bilhandlare så om du gör slag i saken så berätta adressen som bil handlaren har så kan jag kolla upp om det är på en seriös gata. Handlar du privat vilket brukar fungera ungefär som hemma så har det ju ingen betydelse såklart. Mvh Patrik
-
Tippen i Skanör samt Ribban (Ribersborg stranden mitt i Malmö) funkar också vid nordlig men man får vara aktsam nu bara så att det inte är för mycket folk där. Blåser det bara 9-10 m/s så brukar badgästerna gå hem i allafall.
-
Tack! Fyra stycken nu snart en hel hockey femma!
-
Ja det kunde man väl ge sig f-n på!
-
Nja tillgjort möjligtvis men fånigt nej man är alldeles för van att höra det på TV skånska däremot kan låta för jävligt på TV beror lite på vem som snackar förstås. Men det är ju inget som man märker av i dagligt tal först när man själv hör sin ljuva stämma på tex. film blir man medveten om hur det egentligen låter. Ps var hittade ni denna gammla tråd? Är ju hur gammal som helst!