patrikol
Forumsvar skapade
-
Jag och Simon sticker nog ut i morgon förmiddag funkar Ribban så tar vi nog det bor ju liksom där
-
Ja det är ju helt klart men man måste väl börja nånstans?
-
Tycker det verkar vara en alldeles utmärkt ide med Iko cert. Synd att jag inte visste det när jag tog min kurs hade nog satsat på det från början, inte fel att kunna knäcka extra som instruktör när man är ute och resor!
-
Skall du ut i morgon Stellan?
-
Verkar så Lernacken visar dock 9 m/s så det är nog ganska bra i Lomma i allafall!
-
Enligt besiktnings mannen som besiktigade bilen när jag tagit hem den från tyskland så nej det skall inte behövas, har dock inte kollat upp det närmare eftersom att jag anser att man alltid ska ha bälte i allafall, bilen kan ju faktiskt slå runt och då hjälper ju dom en att sitta kvar i sätet.
-
Har själv pratat med ett par stycken som använt den en längre tid och dom tyckte den var mycket bra, har själv funderat på en tyvärr är den ganska dyr, men betydligt billigare än den 7000:- brädan som jag tappade!
-
Thailand her ajg för mig! Eller var det Japan?
-
Nice som vanligt!
-
Nej står på stranden har bara typ 28-120mm (18-70 digitalt) så jag har fått beskära rätt mycket och förstora. Vill ju gärna ha en 400mm optik men dom kostar ju som bekant en del. I Habo har vi betong fundament rätt långt ut så där går det även med min optik att få hyffsade bilder.
-
Du kan vända dig till Stefan och klaga för mig har du förbrukat din rätt att vara här på Steffo! Men det är inte jag som bestämmer det utan Stefan så tills han säger att du är en typ som förtjänar att vara här på Steffo kommer jag att radera dig så mycket jag orkar! Skicka ett klagomål till Stefan Konfmastern. Noterar för allmän kännedom att du nekar till att ha nämnt något om någon flaska! Bara att min fru var fet.
-
Nej han ljuger ej finns inget att vinna på det! Men sådant för står du säkert ej. Men du är välkommen att reta mig fejs to fejs om du nu tycker det är så roligt. Anytime.
-
Haj po daj Bengt! Di ar i fraon Malmööööö Ribban juuuuuuu!
Sveriges kitemetropol Nr 1.