patrikol
Forumsvar skapade
-
För min del som har en 5/4/3 så om solen är framme så är det inte möjligt att ha den våtdräkten får man värmeslag på kuppen! Shortie och skor blir bra om solen värmer men om det blir skugga så ja då vet i fan får väl stå på land då! Fram emot kvällen när det blir lite kallare så kanske man kan ha 5/4/3 an men det blir nog varmt som f-n. 14 grader i skuggan och 24 i solen! Fast det verkar iofs. dåligt med sol idag!
-
Vi ses nog där då! Skall dit vid 16:00 tiden.
-
Ja det kan bli mycket bättre men definitivt inte för dom pengarna bara att hugga!
Måste haft hjärblödning när jag skrev inlägget eller inte kollat så noga på priset i förrhållande till årsmodellen måste vara ett skämt 22000:- för denna gammla buss oavsätt skick. -
Kan du räkna med!
Skönt att äntligen slippa våtdräkt nu är det surfshorts och rashguard som gäller möjligtvis en shortie härligt!
-
Men en del goa nedfarter är där ju!
-
Härligt Anna! 200 bara att gratulera
-
Mycket som händer i morgon men blir det tid över så är jag där direkt.
-
Ja fi fan va gött det hade vatt!
-
Har vi sån tur att det blir Rambo bilder?
-
Det är möjligt men i grund och botten är han vågsurfare och var det långt innan han överhuvudtaget såg en kite. Om inte jag har fel för mig.
-
Häftigt!
-
Ja blir det den 15 ? Jag hoppades på att det skulle flyttas kan inte den 15! Men det ser ju ganska lovande ut så man får ju hoppas på lite bilder därifrån.
-
Kan såklart inte idag men i morgon så om det blåser även då!