Forumsvar skapade

Sida 411 av 552
  • patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:37 som svar på: Frågor om bättre/bra beg. komplett kite-utr.?

Oj det är alltid känsligt men jag försöker täcka in dom vanligast använda och sålda här på Steffo Naish, Cabrinha, Slingshot, Ocean Rodeo, North, EH, är några. Lägger in fler när jag kommer på fler har säkert glömt någon blush.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:31 som svar på: Frågor om bättre/bra beg. komplett kite-utr.?

Om du väger under 80 kg kan du nog klara dig med 16 över 80 kg ta 18 kvm dessutom behöver du en lite större bräda för sommarvindarna 140-160 cm 38+ bred bredden är viktigare än längden.

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:12 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

He förstår dig men det är ju ingen som tvingar någon att gå in på någon tråd, har haft liknande trådar tidigare dom dör ut av sig själva efter ett tag är dessutom väldigt restrektiv med raderande skall vara alldeles uppenbara personangrepp eller extrema porrbilder som jag raderar. Oftast så är det ju så att om många tycker på att något är åt hel…. fel så raderar man det. Vi har ju många olika åsikter om vad som är rätt eller fel. Vi har ju en offtopic tråd så det kan också leda till radering om man konstant lägger grejer i fel tråd vi är ju tre st som har möjlighet att radera här på steffo så vi kan ju konferera med varandra också om vad vi tycker men till syvene och sist så är det Stefan konfmastern som har sista ordet.

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 18:22 som svar på: Pris ??

Leta leta du kommer att hitta det tillslut har du provat med såpvatten så att du kan se bubblorna? Ingen ventil som läcker slang kanske spruta på med såpa vattnet så dyker det upp skall du se.

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 18:19 som svar på: lagningar på bladder & leading edge

Har du bara patches som passar så är det ju bara att prova tänk bara på att om hålet är tillräckligt stort så in med en lapp och sätt den från insidan sedan en från utsidan så skall det säkert hålla. Vad det gäller LE finns ju själv häftande sätt på båda sidor kommer att hålla trycket inifrån hjälper ju till men att lämna den till segelmakaren är ju att rekomendera om hålet sitte på ett utsatt ställe.

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 16:16 som svar på: En n00b som undrar

Bra tips! smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 14:00 som svar på: Frågor om bättre/bra beg. komplett kite-utr.?

1 När tänker du köra sommar eller höst vinter?
    2 Alla dom stora kända märkena kan du köpa helst 03 och framåt.
    3 Se svar fråga 2
    4 Passa på nu väldigt låga priser just nu Kite från 4000-6000 Bräda 2000-4500:- Obs ungefärliga värden bara!
    5 Ja Eller hur Petter?

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 12:10 som svar på: En n00b som undrar

Gå en kurs om du har råd bäst för både dig och andra om inte så ta det försiktigt.

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 07:08 som svar på: Stämningsvideo från stævnet av NELSON

Hade jag gärna varit men jag jobbar natten tyvärr, frown.gif så då får det bli en stor jävl…. olycka eller brasa om dom skall kalla på hjälp ända nerifrån Malmö! Så att jag kommer upp till LA! Får lugna mig tills nästa vindar kommer! Då får man ju snart hoppas på västliga! Habo nästa! cool.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 06:36 som svar på: Boardoff 360 Instruktionsvideo! Från Kitesurferen

Du har fattat instruktionsvideon bra! wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 06:34 som svar på: pan ge mig min 7a

smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 06:29 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????

Jag förstå Kitekonfmastern! Det inlägget kommer inte att generera så mycket vare sig roligt eller nyttigt. Men det är inte jag som raderat något utan kitekonfmastern.
    Mvh Patrik kitekonfmoderatorn!

• patrikol

Medlem
    7 maj, 2004 vid 23:59 som svar på: Kolla detta! sysselsättning när det inte blåser ;

He He Ja var får dom allt ifrån! Kanske något för vindstilla dagar smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 maj, 2004 vid 22:34 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Vi håller tummarna!

• patrikol

Medlem
    7 maj, 2004 vid 22:27 som svar på: Kitesurfing pa TV ikväll!

Härligt Chrille och Anna! Såg dig nog Anna den coola bruden med solbrillorna på stranden wink.gif och hoppandes förbi i en väldans fart. Måste vara jätte jobbigt att behöva vara på ett sådant ställe, Vi ses på vattnet!

Sida 411 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA