patrikol
Forumsvar skapade
-
Absolut! Vill ju prova min nya bräda! Men tyvärr ser det dåligt ut med vinden, men dyker den upp så gör även jag det!
-
patrikol
Medlem7 maj, 2004 vid 18:30 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????Är du igång nu igen det är ändå ingen som nappar på din krok!
-
Härligt vet man vad man skall göra då!
-
Ring Ontop windsurfing så kan du få en väldigt fort om du bor i Skåne vill säga annars så får du ju vänta på postgången.
Telefon 040-661 40 17 Mobil 0701-72 16 53 Fax 040-661 40 17 Epost info@ontopsports.com
En av dom absolut bästa selarna men tyvärr är den ganska dyr -
Men visst blev du lite sugen Stellan! Har köpt en Icon 130 nu också var det bara jag som kunde kitea idag! Typiskt!
-
patrikol
Medlem7 maj, 2004 vid 11:09 som svar på: Stor sammanslagning och butiksöppning i Halmstad!Svar till:
Hehe hadde jag kunnat så hadde jag gjort det för länge sen . . . men tyvärr e det bara mister ”steffo” himself som kan det ; (
//Pan
[/ QUOTE ]
Ja det hade jag med men nu vill Stefan att det skall få finnas anonymisar och det är hans forum så då får det vara så! -
patrikol
Medlem7 maj, 2004 vid 09:12 som svar på: Hur många forummedlemmar krävs det för att byta enNja det är mest en av oss
-
Det är väl snudd på en världsmetropol!
-
Fick köpa en tyvärr men den verkar härlig, kul att du är nöjd med din Eddie
-
Låter bra bättre för mig med Tippen! Inga vågor att bli av med brädan i
-
ok tyvärr så jobbar jag natten börjar 17:30 men funkar Tippen vid ostlig? Trodde bara den funkade vid nord och nordost!
-
ok kanske det går bättre i ljunghusen? Jag har både en 9a och en 7a så det skall nog funka!
-
Ja föresten är du sugen på lite vind i morgon?