patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem5 maj, 2004 vid 21:21 som svar på: Hur många forummedlemmar krävs det för att byta enJa och du känner förstås mig så det grundar du på din egen enorma kapacitet men du är säkert en hejare på att byta glödlampor! Den stora frågan är ju då kan du någonting annat?
-
Svar till:
Svar till:
och han svarar mest på nybörjar frågor!
[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Och nu är det 2428 Tack!
-
patrikol
Medlem5 maj, 2004 vid 12:17 som svar på: Hur många forummedlemmar krävs det för att byta enDet är väl tur att du inte bestämmer här på steffo då, för då hade vi väl antingen haft en massa olika onödiga topics eller ett humorlöst forum. ”off-offtopic”! Det är tack vare sådana som dig som sådana skämt blir extra roliga! Tack ska du ha!
-
Nej patrikol måste inte svara på alla trådar och han svarar mest på nybörjar frågor! Dom lite mer avancerade frågorna överlåter han till dom mer avancerade kitearna
-
patrikol
Medlem5 maj, 2004 vid 02:22 som svar på: Hur många forummedlemmar krävs det för att byta enFast om man inte sett det tidigare så kan det ju vara rätt kul ändå.
-
Tack ja hoppet är väl det sista som överger en! Ett tips är att gravera in sitt telefon nummer. Det skall i allafall jag göra nästa gång!
-
Nej då för cirka ett halvår sedan var det en dansk kiteare som berättade att han befarde att hans kite var på väg till Sverige efter att han blivit av med den ute i vågorna.
-
Välkommen hem till Sveriges Kitemecka! 26 grader i solen idag!
-
Härligt hade ni också 26 grader i Solen?
-
Blåser 2,5 m/s på Lernacken!
-
patrikol
Medlem2 maj, 2004 vid 09:54 som svar på: Kitesurfingbräda borta vid parkvägen i ljunghusen!Vill han eller hon inte lämna tillbaka den så känns det som det kvittar.
-
Härligt Pan dig kan man alltid lita på! angående brädans kapacitet så överstiger den min med god marginal!
Oavsätt skick.