Forumsvar skapade

Sida 414 av 552
  • patrikol

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:58 som svar på: Mike tha knife i Pkra Cabarete 14-20 maj

Ups! blush.gif Missade jag dig Kicki! Lycka till så klart! blush.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:55 som svar på: Mike tha knife i Pkra Cabarete 14-20 maj

Ja super kul att det går så bra nu Micke! När kommer du hem och bygger brädor igen då? Hälsa Anki.

• patrikol

Medlem
    2 maj, 2004 vid 07:41 som svar på: RACE ÖVER SUNDET UTANLIVLINA

Ja och ja sa bara att jag hoppades på en annan dag för min egen del. Tänk bara på att om man skriver med VERSALER hela tiden så betyder det att man skriker! Kan ju uppfattas som märkligt av många varför du SKRIKER hela tiden. wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 22:53 som svar på: RACE ÖVER SUNDET UTANLIVLINA

Gött är själv på bröllop så jag hoppas att vinden inte är med oss den dagen wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:55 som svar på: Värsta kite dagen hittils nästan!

Kan dom det? Skall du kolla om jag är helt borta eller? wink.gif På tal om något helt annat tittade närmare på både Labbrat och Icon tror jag dom heter 130 vad är skillnaden på dom? Dom såg grymt bra ut.

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:32 som svar på: Värsta kite dagen hittils nästan!

Ja om inte måste ju nästan försäkringsfrågan tas tag i!

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:27 som svar på: bra webhotell?

Har inte varit aktuellt ännu men tack för tipset

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:03 som svar på: Tips till ”patrikol”…

smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 19:32 som svar på: bra webhotell?

Gör hemsidor lite till företag som extra knäck! Använder och rekomenderar B-one.net har funkat dom åren vi använt dom ett missöde faktiskt som inte drabbade alla men dock en kund som vi hade haft som tur var så jobbar vi mycket seriöst så det fanns backup på allt även hos oss. Dom har ju mycket bra priser och vi jobbar med mindre företag så det brukar vara önskvärt att det inte blir för dyrt.
    Ps känns som att detta inlägg passar bättre på offtopic inte direkt kiterelaterat ju.

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 19:05 som svar på: Till allas förtret The Luscious Four på scen..

Gött måste kollas! smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 19:01 som svar på: Ljunghusen idag väldigt bra!

”Even the worst day kiteboarding is better then the best day at work”
    Har svårt för att köpa det just nu! wink.gif Men att kite är världens bästa roligaste och coolaste sport det vet vi ju redan!

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 18:56 som svar på: Tips till ”patrikol”…

Tja mera pissed! Det fina vädret och vinden börja komma då helt plötsligt så får man förmodligen vänta en hel jävla sässong till nästa chans inte så Jä… kul

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 18:55 som svar på: seglats i Ljunghusen (varning färgstarka bilder)

Herre jävlar vilket hopp! shocked.gif

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 15:29 som svar på: Kitesurfingbräda borta vid parkvägen i ljunghusen!

Om jag bara hade kunnat skylla på det så!

• patrikol

Medlem
    1 maj, 2004 vid 15:17 som svar på: Tips till ”patrikol”…

Om cocktail surfare menas med dom som aldrig är på vattnet så stämmer det allra minst på mig. Fråga alla som kiteade förra säsongen i Skåne jag var om inte den som var absolut mest på vattnet förra året så i alla fall en av dom kiteade oavbrutet till mars månad oftas ett pargånger i veckan. Om vinden var 6 m/s eller mer. Men om det har någon annan betydelse så stämmer det säkert bättre.

Sida 414 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA