patrikol
Forumsvar skapade
-
Vi sticker så fort vinden kommer Stellan ledig denna veckan med.
-
Bra grejor Bra priser. Kanske inte världens fräckaste, Smidigaste men ganska ok design. Sist jag hörde så skulle dom komma ut med nya grejor nu i vår, men det är väl isåfall hög tid nu. Hör med Huber vet att han säljer dom.
-
Kul känns som lite ”Offtopic” bara eller?
-
Associerar till något helt annat än knark när jag ser ordet BLOW men man börjar väl bli gammal!
-
Veckoprognosen från DMI kan du skita fullständigt i den stämmer nästan aldrig kolla på morgondagens den brukar stämma bättre.
-
Helt klart men visst är det kul att se vad inlägg på ett forum kan få för genomslag på en Kitemarknad. Svårt för oss som inte är så duktiga att säga emot Rambo om han säger att en grej är bra eller dålig men Bla.. Peps och Anna har ju stämmt i bäcken lite då och då så det är ju bra om andra duktiga kiteare säger vad dom tycker. Sen att Rambo förser oss med fantastiska bilder och hopp med för den delen är ju bara bra för oss alla. Dom flesta här på Steffo vet förhoppningsvis att det är Rambo som tjänar pengar när någon köper en EH kite.
-
Nej då var det som jag misstänkte. Bor tyvärr helt fel våra vågor kommer ibland upp till flera cm men det är ju i minsta laget. Men helt klart den coolaste sporten i världen. Snacka om att använda naturens krafter. Ha det gött ni lyckans ostar som bor där vågorna finns, kommer att flytta till något coolt vågställe när man inte behöver jobba mer. I allafall i drömmarnas värld.
-
Härligt är det Folksam som du har fått den pensionsförsäkringen?
-
Fan va coolt är det hemma i sovrummet bilden är tagen?
-
Du kan ju skicka ett privat meddelande Bengt så blir det lita hemligt liksom!
Skämt åsido har alltid varit min favoritsport sedan Mark Richards tid på 70 talet skulle bara vara kul att kolla någon gång, lugn jag skall bara titta inte vara ivägen för er surfare i vattnet.