patrikol
Forumsvar skapade
-
I Malmö vet jag att det finns två det finns säkert fler den ena ligger vid Mobilia Finlandsgatan och den andra i Limhamn strax innan småbåtshamnen har för mig att dom heter Grans problemet med dom är väl att dom skall ha tid över kite ligger väl inte överst på prioriteringslistan direkt. Vet att Huber och Pan jagade dom förra sässongen hör med dom också.
-
Har jobbat i två månader nu! Precis kommit hem från Thailand så nu satt det gött med två timmar på vattnet. Istället för under det Var en Dykresa.
-
Inte mycket tittar på TV torkar kiten njuter av ledigheten. Skall jobba dygn i morgon.
-
Måste jaga fatt i den helt klart.
-
Det är ju där styrkan sitter! Eller var det håret?
-
Ser bra ut även för i morgon, Henke hänger nog på i morgon, Jag jobbar tyvärr. Hur var det med vatten i Habo väldigt lite eller?
-
Ja ha vind skojar med oss aprilo!
Två timmar på Ribban 7-10 m/s Nordlig vind med strålande sol och 7 st kites på vattnet ibland är livet extra härligt. Ringrostig som fan inte kört på nästan 2 månader men nu är man snart igång som vanligt igen! Yippikaaaeeemother….ingvind! Äntligen.
-
Jävla skit vind! 4,8 m/s i Habo nu 09:30 har inte fått kitea på nästan 2 månader! Jobbar dygnet i morgon, Helv……..
-
Egentligen inga Eberspragare kostar 15000:- att slänga in så det är ju inte det billigaste annars är det ju jävligt bra. Fördelen med fotogenvärmaren är ju att du kan ha den även utanför bilen typ altaner störretält förtält med mera. Dom tar ju lite plats så en riktig surfbuss är nog ett måste behövs lite utrymme runt dom blir varma så in i …..
-
Har säkert rätt inte så insatt i sjöregler mer typ Landkrabba!
-
Jag och Simon kommer också fast säkert inte innan 10:00.