patrikol
Forumsvar skapade
-
Tja bräda kanske? Är inte tillräckligt duktig för att känna någon större skillnad så det känns inte speciellt akut på den fronten, mina grejor är ifrån 03 så det är ganska bra kvalitè på grejorna. Mer akut att lära sig kitea ordentligt! Men då behövs det ju vind! Ledig hela dagen strålande sol men ingen vind typiskt!
-
Är han i Spanien nu? Måste omskola mig till elektriker coolt att kunna resa bort halva året och kitesurfa! Gotte gris!
-
Härligt att du är tillbaks, Dina expertråd behövs här på Steffo. Vi ses på vattnet.
-
Ja det är en fantastisk känsla! Välkommen till kitevärlden.
-
Henke och jag ställde in regn på gång tveksam vind, Vi är lediga i morgon också får hoppas på en full dag i morgon istället.
-
Stellan är på gång vid Lundåkra om någon timme, Henke och jag avvaktar någon timme ser om det kommer någon vind verkar blåsa Sydlig så då blir det Habo.
-
Konstigt jag laddade precis ner den utan problem!
-
Under dagen 8 grader som mest, Nu i kväll 2 grader.
-
Förkyld så in i Hel… men jävligt sugen speciellt på Lundåkra hör av dig Stellan i morgon får se om jag orkar ändå!
-
Varvar du lagrena som man ska Stellan? För det gör jag och dom är precis lika torra som innan jag stoppat dom i vattnet inte en droppe vatten på mina händer. Det var därför jag köpte dom hade det inte funkat så hade jag lämnat tillbaka dom kan jag ju lika bra använda våthandskar dom är ju inte direkt billiga.
-
Myggen provade i vintras på Tippen försvann in efter cirka en kvart sedan kände han inte fötterna alls så det är inte att rekomendera!
-
5/4/3 Torrhandskar, skor, Rashguard, Surfshorts, Luva funkar hur bra som helst.