Forumsvar skapade

Sida 435 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 mars, 2004 vid 14:11 som svar på: Fick ni åkt något idag?

Henke Skejtare körde igår med 5/4/3 det var hur gött som helst han kommenterade det faktiskt att det var skönt att det blivit lite varmare nu. Henke är rätt frusen av sig så det går säkert utmärkt.

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 22:54 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Skönt att höra wink.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 21:51 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Nä grabbar skall skall byske vara ensamma? Är det inte dags för en näset tråd? wink.gif Ni kan ju inte bara hålla på med fågelskådning! wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 12:41 som svar på: Var åka efter sommaren???

Knappast men där är svenskar och billigt blir det smile.gif wink.gif Cabaret verkar ju ganska populärt så det är väl inte helt fel.

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 09:49 som svar på: Var åka efter sommaren???

Habo garanterat svenskar och väldigt billigt! wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 09:47 som svar på: Någon som tror på vind idag i Skåne??

Jobba Jobba frown.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 01:22 som svar på: Missförstånd*DELETED*

Jo tyvärr frown.gif men jobbar på det så i sommar är det tänkt att stiga i graderna från nybörjare till medelgod. Tar lite tid men jag ger mig aldrig wink.gif Skall behärska detta bättre till sommaren.

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 01:17 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)

Ja era stackare! Suveräna bilder som vanligt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 01:13 som svar på: Missförstånd*DELETED*

”skitkass idag på vattnet”! Stackare! Tänk på oss andra som alltid är kassa på vattnet! wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 01:03 som svar på: Missförstånd*DELETED*

Förstod inte om det var på skämt eller vad det var så därför frågade jag och när jag då fick det svar jag trodde att jag fick så var måttet rågat tänkte inte på att han var inloggad som anonym ju blush.gif men jag lär mig hela tiden. wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 mars, 2004 vid 00:50 som svar på: Missförstånd*DELETED*

Då är det för att du inte loggat in som Peps antagligen! Där står det nämligen. Svårt för mig att veta riktigt vad du syftade på med dina smile.gif J/K
    I denna värld av text SMS Internet och annat så kan saker och ting lätt missuppfattas. Sorry om jag missat det blush.gif

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 23:09 som svar på: Duktig å hjäpsam användare

Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 23:08 som svar på: Två tablasfilmer från Venezuela…

Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 23:08 som svar på: Brev om att begränsa kitesurfing på Näset

• patrikol

Medlem
    13 mars, 2004 vid 23:07 som svar på: årets första…

Sida 435 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA