patrikol
Forumsvar skapade
-
Låter mycket vettigt Gunnar! Lycka till.
-
En jävla tur att man är dålig på Matte!
-
Ja det är frågan? Men då är vi väl tokiga allihopa. Låter härligt! Dom 5 minuterna kan vara värda hur mycket som helst.
-
Ja mycket snyggt och proffsigt bra att man nu kan hänvisa till sidan om någon behöver gå en kurs! Snyggt jobbat!
-
Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!
-
Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!
-
-
-
Det vet man aldrig riktigt säkert
-
Har förklarat ett par gånger tidigare men ok.
Pappa ledig 7 månader har förvisso börjat jobba igen nu men när jag jobbat 1 vecka så blev jag sjuk och var hemma 1 vecka till. Så nu blir det inte alls lika mycket längre. Vänta tills jag kan börja kitea igen när jag kommer hem igen ifrån Thailand och har fått tag i en våtdräkt igen. Då har man ju inte mycket tid över. Men nu skall tjejen vara hemma tillökning i Maj (Lätt lurad av tjejer)
och då kan jag ju kitea varje ledig dag i veckan
-
Ja det är ju helt rätt men för den skull kan ju kitear vindsurfare och surfare också vidhålla att dom har ett visst existens berättigande. Att ge sig i debatt med en ornitolog om fåglar när man inte kan något om fåglar får ju bara en att framstå som oerhört korkad. Han kan ju i princip dra till med vad som helst. Att fågellivet på näset skulle få dom ernoma förändringar för att vid ett fåtal timmar per månad någon surfar lite det låter inte speciellt troligt men som sagt svårt att debbatera när man inte vet. Ingen som känner någon kitesurfande ornitolog?
-
Kul att höra ifrån dig Melker! Vi håller tummarna för dig så att du snart åker på en rejäl blåsning.
-
Har alltid varit min drömm med men tyvärr har jag bara 3 centimeters vågor där jag bor. Har provat några fåtal gånger väldigt kul men har tyvärr aldrig hunnit lära mig. Hoppas du bor på någon bättre plats. Verkar tyvärr vara lite dött just här inte många inlägg men kolla på http://www.kallsupen.com där är nog någon som vet.