Forumsvar skapade

Sida 441 av 552
  • patrikol

Medlem
    7 mars, 2004 vid 08:33 som svar på: Ett stort grattis!!!!!!!!!!!!!

Har hört talas om det Sämst låt vinner har jag förståt. Det brukar man få klart för sig när man hör vinnaren på radion. Lite annorlunda sätt att tävla på men tydligen populärt. wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 mars, 2004 vid 08:28 som svar på: Vasaloppet!

Tror det kan gå rätt bra han kan ju köra under alla normalstora åkare, behöver inte fastna någonstans. wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 mars, 2004 vid 08:16 som svar på: Ett stort grattis!!!!!!!!!!!!!

Smaken är som baken ZOOIS eller? smile.gif Vad var det för tävling wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 mars, 2004 vid 06:14 som svar på: mmmm ja

No Wind!

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 21:54 som svar på: 16 eller 18 kvadrat?

Försökt leta info på kiteforum.com hittade inte det jag sökte efter däremot så snackas det om att parkera kite vid kl 11 och inte göra så mycke mer. Varför detta skulle vara bra hittade inte den beskrivningen just nu men ett tu tre så dyker den upp igen.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 21:30 som svar på: 16 eller 18 kvadrat?

Jag litar på dig Henke men läste en insändare om just detta på kiteforum.com provade och tyckte att det funkade bättre skall ha att göra med att draget på en stor kite blir för stort så att du dras ur linjen för att kunna hålla höjd om du däremot tar upp kiten så blir draget ur linjen inte lika markant vilket medföljer att du kan ta höjd istället för att dras ur linjen men som sagt du kan detta bättre än mig. Jag tyckte mig kunna ta bättre höjd när jag provade men som sagt har ju inte så stor erfarenhet.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 20:11 som svar på: 16 eller 18 kvadrat?

Ja fast tekniken är ju väldigt annorlunda med en mindre kite håller du ju den nära vatten ytan vilket man inte skall göra med en stor kite utan betydligt högre för att ta höjd. Tror att det är en av anledningarna till att det känns som svårare att ta höjd speciellt eftersom att det inte funkar alls om man kör på samma sätt med en stor kite som med en mindre. Inte i ditt fall Huber men många nybörjare känner ju inte till detta och då blir det fel.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 19:15 som svar på: Bräd hjälp

Ja mycket bra brädor.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 19:14 som svar på: Långviken

Jag tror det är för att man har gott om pengar annars funkar det liksom inte wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 19:12 som svar på: Hundar + kite!

smile.gif Jag det låter inte så kul wink.gif Jävla tur att den inte ville ha en tugga.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 17:46 som svar på: Surfpub Malmö

Låter väldigt trevligt wink.gif Vi får inte glömma att haka på deras nästa öl runda får ju inte stå och bli gammalt ölet alltså wink.gif

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 17:44 som svar på: 16 eller 18 kvadrat?

Välj 18kvm dels så kan du köra i lite mindre vind men sedan kommer ju en dag då du skall sälja och då är det inte roligt att försöka kränga en 16 kvm. Förra sommaren blåste det 5 m/s massor av dagar och då behöver du 18 kvm istället. Du väger ju trots allt 80 kg 65 kg flugorna kan nog klara sig med en 16 kvm.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 17:39 som svar på: X4 Test och ny cool site hos Naish!

grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:19 som svar på: Handle pass??????

Bra ös i allafall! smile.gif

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:18 som svar på: X4 Test och ny cool site hos Naish!

Gött då kanske du kan komma med en lite review när du testat den. Skillnader mot X3 an till exempel.

Sida 441 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA