Forumsvar skapade

Sida 447 av 552
  • patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 21:13 som svar på: Off Topic! Sorry men krisläge!

jo då det går allt!

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 20:28 som svar på: HENGO DESKOP CALENDAR 2004 – PLATOON EDITION

Rena Rambo! smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 19:12 som svar på: Förlorade bilder!

Tack skall prova det! smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 18:39 som svar på: Fråga till MR UDS!

Kolla på bilderna på Naishkiteboarding.com bommen sitter inte i i utan ovan på mittel linorna ”leashlinan” samma som tidigare rep till framm linorna därför får du mer utrymme till att depowera konstigare än så är det inte. Rent teoretiskt så skall det gå att med maxat slack på baklinorna med det gamla systemet så skall man kunna uppnå samma slack har själv aldrig lyckats. En kille som har stenkoll på både nya och gamla riggnings principer som dessutom kör UDS ibland är Peter Frank på kitesurfaren.dk fråga han om du inte förstår min lite haltande förklaring. En sak som är definitivt säker att rent praktiskt så känns det som väldigt mycket mer med depower än tidigare Naish har använt 200% som uttryck men det är en väldigt knepig förklaring för 100% är ju allt så 200% finns ju inte överhuvudtaget. smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 17:40 som svar på: nån som kan hitta surfbilden me fethoppet?

Läckert grabbar till och med högre än kitearna! Grymt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 17:30 som svar på: Fråga till MR UDS!

Du stick och brinn din fegis 213.113.44.162 har betalt var enda krona själv och den enda som gillar den positonen du pratar om är säkert du själv, passa dina på hopp bara annars så Bannas din ip 213.113.44.162 inga personangrepp speciellt inte av fegisar som gömmer sig bakom Anonymitet.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 17:00 som svar på: Fråga till MR UDS!

Det är det många här på Steffo som också gör! Tänk på det istället. Nej jag tror inte på Ekman alls.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 16:57 som svar på: Jyllands västkust – vilket är bäst?

På kitesurfern.dk vet dom garanterat allt om Jylland. Annars fråga Myggen han vet säkert.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 16:55 som svar på: Våtdräkt i Mars ?

Kostar nästan som en torrdräkt! Men visst är den fin.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 16:35 som svar på: Fråga till MR UDS!

Poletten ramlar inte ner du får utveckla Pan! wink.gif Inte jag jag får blixtar i huvudet om jag närmar mig en kyrka gick ur kyrkan för många årsedan den 5000 tusingen om året har jag roligare för.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 15:48 som svar på: Fråga till MR UDS!

Om du är nybörjare eller medelgod åkare så gör dig den tjänsten att prova på UDS innan du sågar det längs fot knölarna. Det är bara om du kör avancerade trick och handlepasses, unhooked trix som det inte fungerar till alla andra är det suveränt. Lita inte på vad alla slänger ur sig här faktum är att dom flesta inte provat alls anledningen att det är ganska ovanligt än så länge tror somliga beror på att det inte är bra. Faktum är att det inte börjat att levereras förräns nu några få prov ex har skikats runt i världen. Dom var tyvärr det en säkerhets miss på så Naish stoppade hela produktionen och tog tillbaka ej sålda ex. Nu är felet fixat och vi som redan hade köpt fått en ny detalj som inte har säkerhets missen. Har bara hört en av många duktiga åkare i Sverige som verkligen provat det. Tiden får utvisa om det är något som blir populärt eller ej. Man kan ju lungt påstå att det har skapat debatt i allafall wink.gif finns kanske idag 5-6 personer som har kört UDS i Sverige. Av dom som provat mitt UDS system så har samtliga beställt ett ex. Dessutom är det så annorlunda än det gamla systemet att om man bara sticker ut 20-30 min och sedan tycker att det känns allt för konstigt det är inget för mig så har man inte fått tillräckligt med tid minst 3 timmar innan man kan bilda sig en rättvis uppfattning. Men oavsätt så gör dig tjänsten att prova det annars riskerar du att missa en jävligt bra uppfinning du har väl kollat filmen på http://www.naishkiteboarding.com
    Att dom avancerade åkarna inte gillar det eller ens bryrsig om att prova det är ju inte så konstigt det är ju väldigt annorlunda i sättet man handhar det. Att helt plötsligt byta grejor mitt i sässongen eller överhuvudtaget är ju inte det lättaste. Det går inte att göra vissa trick med UDS men det finns en helt outforskad värld av andra typer av trick som inte är möjliga alls med det gamla systemet så den dagen någon duktig ung kille börjar med UDS och sedan forsätter då kommer det att öppnas en hel värld av fantastiska hopp och under bar stil åkning. Tänk så högt Rambo skulle kunna hoppa med UDS! Eftersom det är mycket snabbare än det gamla systemet så blir hoppen högre!

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 13:25 som svar på: Ljunghusen ser lovande ut idag….

Pratade med Henke för en stund sedan han hade fått två goa timmar på Vattnet med sin 17 kvm Stellan och Eddie är fortfarande ute så vitt jag vet. Solsken, Vågor och hyffsad vind vad mer kan man begära!

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 13:19 som svar på: Ljunghusen ser lovande ut idag….

Är det ett personangrepp så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Det var absolut inte meningen! Är emot alla former av personangrepp! Sorry om du tog det som ett sådant Peps! Lite sarkasm kan jag väl gå med på men inte personangrepp.

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 11:22 som svar på: Ljunghusen ser lovande ut idag….

Tittar nej du! ut och visa KGB, Handlepasses, unhhoked trixen nu! Peps har allt berättat hur enkelt det är!

• patrikol

Medlem
    21 februari, 2004 vid 11:20 som svar på: Våtdräkt i Mars ?

Nej då en riktig fryskyckligng! Men vet inget om 3 mm i allafall wink.gif

Sida 447 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA