Forumsvar skapade

Sida 459 av 552
  • patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:45 som svar på: Natti Natti Steffo!

1600! smile.gif cool.gif smile.gif Pooh-Bah! Natti Natti Steffo!

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:44 som svar på: Natti Natti Steffo!

1599! smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:43 som svar på: Natti Natti Steffo!

1598! smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:43 som svar på: Natti Natti Steffo!

1597! smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:42 som svar på: Natti Natti Steffo!

1596! smile.gif

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:37 som svar på: Någon som kör med Challenger Kites?

Bra grejor behöver inte tveka om du kollat allt vad man kollar på vilken kite som du än skall köpa.

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:35 som svar på: Naish X4 För dom som inte har sett den..
  • patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:32 som svar på: Van eller Volvo?

Ja det kan jag ju inte så bra. Hur säkra vanarna var på den tiden hade själv en T3 VW GL 87a och den var en av dom absolut säkrast bilarna på den tiden men hur det var med T2 an och tidigare modeller vet jag inte.

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:27 som svar på: USA diesel

Ja det är korrekt.

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:26 som svar på: Ford Transit -96, kommentarer!

Helt korrekt det är personbils reggade bilar det gäller. Vindsurfinggrejor kräver betydligt mer utrymme än kitesurfing så ni behöver större bil, fördelen med Multivanen är ju att den kan användas som personbil också den har samma yttermått som en volvo kombi och är 1,90 cm hög vilket gör att den går in i dom flesta garage. Det är ju ganska bra det med. Där av mina tidigare inlägg om diesel. Man får ju hela tiden ha i beaktning vad man skall ha bilen till, jag för min del har inte råd med två bilar så då är en som kan allt att föredra tycker jag.

• patrikol

Medlem
    22 januari, 2004 vid 00:15 som svar på: Ford Transit -96, kommentarer!

Beror ju på var man jobbar vi ligger på cirka 3000 larm om året så det är mest larm för oss.

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:37 som svar på: snowkiting i sverige

Ta ett ställe med snö Troels! wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:36 som svar på: Ny grym Snowkite rulle!

Jag har tyvärr sett en del kite olyckor men aldrig att någon trillat ner helt plötsligt bara men visst allt kan ju hända. Har ju sett kitear fara iväg för att deras Schackel har pajat eller löst i onödan och det kan ju såklart hända även i luften. Du kan aldrig vara nog försiktig oavsätt om du är nybörjare eller ej. Det har hänt alldeles för mycket olyckor redan så ta det easy!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:29 som svar på: SLINGSLUT!

Ja jag har samma erfarenhet om det blåser riktigt mycket och man satt linorna på fel knut så blir det mycket drag hela tiden men ner med skiten och rätta till så blir det den där supergoa kontrollerbara kiten igen.

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:24 som svar på: Dreadlocks!?

Va!! Jag har hört att det skall vara kogödsel annars är det inte riktiga dreds! Så gör dom i Afrika ju! wink.gif

Sida 459 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA