Forumsvar skapade

Sida 460 av 552
  • patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 19:21 som svar på: Vilken storlek på min första Kite?

Hur mycket väger du? Det som Oscar säger låter bra, Tänk bara på att om du väger lite mera typ 85 eller mera så gå upp en storlek på den större kiten 17 eller 18 istället Oscar väger inte så mycket så han behöver inte bry sig wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 14:43 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Patrikol hänger mest på kiteforumet men denna tråden handlar faktiskt om kitesurfing kolla på innläggen så skall du få se.

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 14:41 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Tja med tanke på ditt inlägg så har du väl närmast erfarenhet ifrån dagis.

”Som sagt ta och lägg ned och stick ut och ”surfa” istället.” Ja gör det!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 14:33 som svar på: Tillvekningstid!

Tack för infot! Nu såg jag vem det är! grin.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 13:21 som svar på: Ny grym Snowkite rulle!

Svar till:

Fan va najs…satan vad det måste smärta om det går åt skogen!

[/ QUOTE ]
    Rätta mig om jag har fel men det är väl nästan inga träd alls på¨filmen wink.gif Så det lär väl knappast vara någon fara? wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 13:17 som svar på: SLINGSLUT!

Jag är själv inte så vass på det här med linsättningar, men vet att det är väldigt olika hur kite uppträder sätter man fel inställningar så funkar det inte så bra. Skall försöka redogöra för hur jag sätter det på mina kites senare hinner inte just nu!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 13:13 som svar på: Tillvekningstid!

Är det du om 20 år på bilden Oscar? wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 12:00 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Inte bara fel brädor! Dom killarna som jag set är boendes på Hawaii har speciella brädor enkom för vågor speciellbom enkom för vågor så visst har du varit på Hawaii det senaste halvåret så har du säkert sett någon av dom men snälla blanda inte ihop dom med några kiteare som kanske kör kite i vågor för första gången!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 11:56 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Håller helt med dig har inget emot vindsurfing men någon som hade fördomar trodde att man inte kan köra i vågor med en kite bräda viket är helt fel! Förstår inte heller meningen med tråden men jag svarar på tilltal och kommer att fortsätta göra det!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 11:52 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Ha ha tack för den kommentaren! Kunde inte sagt det bättre själv! Den klargör precis vem det är som är dum, kan du gissa vem det är eller du är för … för det? Ha Ha smile.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:46 som svar på: Ford Transit -96, kommentarer!

Brandkåren, Tidigare Ambulans ganska tuffa förhålland för en bil så då sållas agnarna ifrån vetet!

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:44 som svar på: 20 kilo, HUR FAN?! (igen)

Jag tycker så väldigt synd om er alla stackare! Behöva bekymra sig om några kilos övervikt för att man skall ner till Cabaret eller Sydafrika, Venezuela! Ja somliga har verkligen inte det lätt. Att sedan behöva vara där flera månader i sträck! Jag gräv nu inte ner er i bekymmer utan försök se något positivt med livet i alla fall. wink.gif Nej nu har jag inte tid längre skall ringa runt och höra hur många som vill kitea idag -7 grader och 6 m/s

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:35 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

”mycket fetare vågsurf potential än kitearna.. ”
    Vad jag förståt från bilder och information ifrån Hawaii så stämmer det inte alls dom duktiga killarna där ripar och slashar vågor mycket bättre än vindsurfarna någonsin skulle kunna, mycket friare på brädan inte någon mast som är ivägen så det stämmer nog inte alls.

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:28 som svar på: USA diesel

Du måste köra minst 3000 mil om året om det skall löna sig med disel i Sverige tyvärr.

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2004 vid 23:53 som svar på: fråga om Naish UDS?

SSS är precis som tidigare bomm ända skillnaden är att leashen följer med runt när du spinner runt bommen. UDS är ett helt nytt sätt att använda bommen på men det tror jag du kan läsa dig till i alla dom inläggen som finns här på Steffo om UDS. Tänka bara på att handlepass är inte möjlig med SSS i heller.

Sida 460 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA