Forumsvar skapade

Sida 462 av 552
  • patrikol

Medlem
    20 januari, 2004 vid 14:26 som svar på: 2 och 4 linor fråga

grin.gif

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2004 vid 14:24 som svar på: Se upp för linorna…och nakensurf?!

Martin Ekström är väl av med en tå om jag inte minns fel.

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2004 vid 09:15 som svar på: Vilka färger på brädan?

Svart och grå gärna med lite carbonlook! Som på detaljer till MC typ R1. Klart snyggast och inga vågor!

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2004 vid 09:13 som svar på: Vad e det för skillnad på en ”Directional” brä… *DELETED*

Directional betyder att den är gjord för att köras på ett håll, Bidirectonal att den är gjord för att köras på båda hållen, alltså nästan alla snowboards (för utom Alpinbrädor) är bidirectional idag men för hade man bara directionals. Direction=Riktning.

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 21:25 som svar på: Van eller Volvo?

smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 21:23 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Tja jag är nybörjare och tycker det är som roligast när det blåser mellan 10-15 m/s så det där med 8 s/m stämmer inte på alla tyvärr måste man ha en ganska liten kite när det blåser så mycket och det är inte många som har så liten kite. Vad det gäller dina andra åsikter så stå på dig annars gör någon annan det. wink.gif Det är väl detta som är tjusningen med forum man får tycka vad man vill! Det enda som är oacceptabelt är personangrepp! Det skall vi inte tollerera här. Vi ses på vattnet coola vindsurfare! wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 21:14 som svar på: Film

Jasså ja det finns ju idioter överallt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 20:24 som svar på: hur lång tid tar det att lära sig hoppa

Har hållt på en säsong nu, och tycker inte att jag kan hoppa nåt vidare så det är nog väldigt olika. blush.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 13:36 som svar på: Van eller Volvo?
  • patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 13:30 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Kan väl säga så här kvinnor över 40 kan väl kanske tänkas tycka att vindsurfing är coolt! Yngre tjejer vet vad som är inne och det är kite just nu, Det var 30 år sedan! som vindsurfing var inne! Kitesurfing är utvecklingen av vindsurfing steget från båt till bräda så jag tror att knappt 10 % av ungdomar idag vill satsa på vindsurfing och gissar att 90 % kommer att vilja satsa på kite ungdomar går väldigt mycket efter vad som är inne. Jag har levt för brädor hela mitt liv så jag är inte kiteare, Skateare, Snowboardåkare för att det är inne det är mitt liv så därför har vindsurfing inte fallit mig i smaken det är avsaknandet av bräda som det faller på tyvärr. En parallell kan ju vara Vattenskidåkarna vad hände med dom? Det är wakeboard som gäller inget annat! Tycker att det är löjligt att snacka en massa skit om den ena sporten eller den andra var och en kan väl själv prova vilket som passar den bäst!

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 13:01 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Tack för ditt inlägg! Kunde inte sagt det bättre själv, Säger ingenting om hur vi skejtare är men massor om dig själv. Fantastiskt vilka korkade inlägg folk kan lägga in!
    grin.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 12:49 som svar på: Film

Låt mig gissa. Only in america! wink.gif Sista idioten är inte född det är helt klart. smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 januari, 2004 vid 00:26 som svar på: Natti Natti Steffo!

Sov gott Steffo!

• patrikol

Medlem
    18 januari, 2004 vid 23:05 som svar på: Van eller Volvo?

Sorry men måste lägga in ett ord för världens i särklass bästa bil för persontransport, omkläddningsrum, Fikabord, sängplats,Enda nackdelen är att om du väl skaffat en kommer du aldrig mer att vilja byta ner dig till en annan bil igen.
    Multivan! laugh.gif

• patrikol

Medlem
    18 januari, 2004 vid 22:59 som svar på: Kitesurfing vs Windsurfing

Det hela är mycket enkelt vill du segla så skaffar du vindsurfing prylar och vill du surfa så skaffar du kitesurfing grejor. Men varför inte prova vilket du tycker verkar roligast? Så hittar du det som passar dig bäst.

Sida 462 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA